الساندرو فلورنزی فصل آینده در والنسیا نخواهد بود

الساندرو فلورنزی فصل آینده در والنسیا نخواهد بود

خبرگزاری فوتبالی - الساندرو فلورنزی که در حال حاضر در خدمت باشگاه آ اس رم است و فصل گذشته را به عنوان بازیکن قرضی در والنسیا توپ زده بود، دیگر در این باشگاه نخواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، فلورنزی در ژانویه‌ی گذشته به صورت قرضی به والنسیا پیوسته بود و در این مدت 12 بازی را برای خفاش‌های مستایا به میدان رفته بود. با این حال این بازیکن 29 ساله فصل آینده را در فوتبالِ اسپانیا نخواهد بود. او با انتشار پستی از پنجره‌ی هواپیما در صفحه‌ی اینستاگرامش از باشگاه والنسیا تشکر کرد و در مورد حسی که در باشگاه والنسیا داشت، نوشت:" ایجاد احساس خانه در من." تا بدین ترتیب از دورانی که در این باشگاه داشت با احترام یاد کند.

باشگاه والنسیا روز یکشنبه آخرین بازی خود در این فصل از رقابت های لالیگا را با شکست یک بر صفر مقابل سویا سپری کرد تا در انتهای فصل نا امید کننده‌اش در جایگاه نهم لیگ فوتبال اسپانیا قرار بگیرد. الساندرو فلورنزی اکنون به طور مجدد در خدمت باشگاه آ اس رم است اما اجازه‌ی حضور در بازی‌های باقی مانده‌ی جالوروسی در این فصل را نخواهد داشت.

الساندرو فلورنزی که توانایی بازی در دو پست هافبک و دفاع راست را دارد، از سال 2012 به تیم ملی ایتالیا دعوت می‌شود. او همچنین دو گل ملی در کارنامه‌ی خود دارد.

1470