سوسو: هوادار میلان خواهم ماند/ چمپیونزلیگ رویای همیشگی من بوده

سوسو: هوادار میلان خواهم ماند/ چمپیونزلیگ رویای همیشگی من بوده

خبرگزاری فوتبالی - خسوس خواکین فرناندز ملقب به سوسو به تازگی در یک انتقال دائمی از میلان به سویا پیوسته است و از این انتقال راضی به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، سوسو که از پیوستن به سویا خوشحال به نظر می‌رسد، حضور در لیگ قهرمانان اروپا را یکی از رویا های همیشگی خود قلمداد می‌کند. سویا در لالیگا 2019/20 عملکرد خوبی داشت و توانست با 70 امتیاز در جایگاه چهارم قرار بگیرد و سهمیه‌ی حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، مسئله‌ای که رویای کودکی سوسو بوده است. او در این باره در صفحه‌ی شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت :" بازی در لیگ قهرمانان اروپا رویای کودکی من بود و اکنون رنگ واقعیت گرفته است. متشکرم سویا.

با این حال او 5 سال در خدمت میلان بوده است. سوسو احترام خود را به روسونری نشان داد و نوشت :" و از میلان متشکرم، شما برای سال‌ها خانواده‌ی من بودید. برای همیشه روسونری."

میلان در ژانویه‌ی 2015 با پرداخت مبلغ 1.3 میلیون یورو به لیورپول این بازیکن را به خدمت گرفته بود و اکنون حدود 24 میلیون یورو از فروش این بازیکن 26 ساله سود خواهد کرد. سوسو که متولد شهر کادیزِ اسپانیا است برای اولین بار در سال 2017 به تیم ملی اسپانیا دعوت شد اما حضور چندانی در تیم ملی کشورش نداشته و در 5 بازی ملی هیچ گلی به ثمر نرسانده است.

1470