نظرسنجی بهترین های فصل لالیگا؛ بنزما و راموس در صدر

نظرسنجی بهترین های فصل لالیگا؛ بنزما و راموس در صدر

خبرگزاری فوتبالی - مارکا در نظرسنجی از هوادارانش خواست که بهترین های فصل لالیگای 20-2019 را انتخاب کنند. در این نظرسنجی بیش از 120 هزار نفر شرکت کردند که کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید بالاتر از مسی بهترین های فصل لالیگا را کسب کرد. 

به گزارش فوتبالی، نتایج نظرسنجی لالیگا با پایان فصل 20-2019 را بررسی می کنیم:

بهترین بازیکن لالیگا: کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید با 36 درصد بالاتر از لیونل مسی با 32 درصد قرار گرفت. در رده سوم نیز سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید با 14 درصد قرار گرفت.

بهترین خرید فصل: لوکاس اوکامپوس مهاجم آرژانتینی سویا با 38 درصد در بالاترین رده قرار گرفت. این بازیکن فصل خوبی در تیم لوپتگی داشت و درخشید. مندی فرانسوی در رئال مادرید با 18 درصد در رده دوم جای گرفت و مارکوس یورنته که از رئال به اتلتیکو رفت، با 13 درصد سوم شد.

بدترین خرید فصل: رئال مادرید در این رده بندی رکورد دار است : لوکا یوویچ بدترین خرید فصل لالیگا شد و ادن هازارد بلژیکی که مدام مصدوم شد، در رده دوم جای گرفت. آنتوان گریزمان که فقط 9 گل در اتلتیکو زد هم در رده سوم قرار گرفت.

بهترین بازیکن زیر 21 سال: مارتین اودگارد نروژی که از رئال مادرید قرضی به سوسیه داد رفته با 38 درصد اول شد و آنسو فاتی از بارسلونا با 24 و فدریکو والورده از رئال مادرید با 21 درصد در رده های بعدی قرار گرفتند

بهترین بازیکن اسپانیایی: سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید با 56 درصد عنوان بهترین بازیکن اسپانیایی خود را از آن خود کرد و کاسورلا که فصل درخشانی در ویارئال داشته در رده دوم جای گرفت.

بهترین مربی:  مطابق انتظار زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید با 46 درصد بهترین شد و دیگو مارتینز سرمربی گرانادا که تیمش را به لیگ اروپا رساند هم در فصل دوم قرار گرفت.

تیم پدیده لالیگا: گرانادا که در عین ناباوری سهمیه لیگ اروپا را کسب کرد با 94 درصد آرا در این رده بندی بهترین شد و عملا هیچ رقیبی نداشت.

تیم ناامیدکننده لالیگا:  در این رده بندی اسپانیول تیم بیستم جدول با 26 درصد بالاتر از بقیه قرار گرفت و والنسیا با 23 و بارسلونا با 19 درصد در رده های بعدی قرار گرفتند.

بهترین دروازه بان: تیبو کورتوا که با دریافت فقط 20 گل جایزه زامورا را کسب کرد در رده اول قرار گرفت. اوبلاک از اتلتیکو و ترشتگن از بارسلونا در رده های بعدی جای گرفتند.

بهترین مدافع: کاپیتان رئال مادرید با 65 درصد آرا جایزه بهترین مدافع را کسب کرد. راموس نه تنها در دفاع درخشان بود بلکه در حملات نیز با 11 گل بی نظیر بود.

بهترین هافبک : کاسمیرو با 29 درصد از رئال مادرید در بالاترین رده قرار گرفت. سانتی کاسورلا از ویارئال با 20 و اودگارد از سوسیه داد با 17 درصد در رده بعدی جای گرفت.

بهترین مهاجم : کریم بنزما هر چند که چهار گل کمتر از مسی زد اما عنوان بهترین مهاجم فصل به بازیکن فرانسوی رسید و بازیکن آرژانتینی دوم شد.

4125