لیورپول و منچسترسیتی به‌دنبال جذب مدافع سویا

لیورپول و منچسترسیتی به‌دنبال جذب مدافع سویا

خبرگزاری فوتبالی - شنیده‌ها حاکی از آن است که دیگو کارلوس، مدافع برزیلی سویا، مورد توجه غول های لیگ جزیره قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، دیگو کارلوس که از سال 2019 در سویا توپ می‌زند، بند فسخی 75 میلیون یورویی دارد و اکنون مورد توجه منچسترسیتی و لیورپول قرار گرفته است. این مدافع 27 ساله در تابستان 2019 با مبلغ 15 میلیون یورو از نانت به سویا پیوسته بود و عملکرد خوبی در باشگاه اسپانیایی داشت.

مدافع برزیلی در حال حاضر قیمتِ خوبی دارد، بنابراین فروشِ او می‌تواند سود خوبی را برای باشگاه سویا به همراه داشته باشد. خوزه کاسترو، رئیس باشگاه سویا، به رادیو مارکا گفت :" نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. به نظر می‌رسد که بازار جالبی پیش‌رو خواهد بود و من نمی‌خواهم در این مقطع درباره‌ی نقل و انتقالات صحبت کنم."

در حالی که به نظر می‌رسد رئیس باشگاه سویا از پاسخ دادن به سوالات، درباره‌ی شرایطِ دیگو کارلوس طفره می‌رود اما این مدافع برزیلی می‌تواند از اهداف لیورپول و منچستر سیتی به شمار رود، هر چند که این مدافع تاکنون به تیم ملی برزیل دعوت نشده است. سویا در این فصل از لالیگا عملکرد خوبی داشت و توانست با کسب 70 امتیاز در جایگاه چهارم قرار بگیرد و سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل آینده بدست بیاورد.

1470