بکهام: رئال مادرید و منچستر یونایتد یک شبه ساخته نشده‌اند؛ صبر داشته باشید

بکهام: رئال مادرید و منچستر یونایتد یک شبه ساخته نشده‌اند؛ صبر داشته باشید

خبرگزار فوتبالی – دیوید بکهام با انتشار یک پست در اینستاگرام از آینده روشن تیم اینتر میامی گفت و از هواداران خواست تا صبر داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، دیوید بکهام، ملی‌پوش سابق تیم منچستر یونایتد که به مدیریت و خرید تیم روی آورده از هواداران و علاقمندان به فوتبال خواسته تا برای شکوفایی تیم اینتر میامی و موفقیت این تیم شکبیا باشند.

بکهام در جدیدترین پست اینستاگرامی خود نوشته: بعضی اوقات جاده‌هایی که قرار است طی شوند، طولانی هستند و شما نیاز دارید تا بین راه نفسی تازه کنید. منچستر یونایتد، رئال مادرید، لالیگا و لیگ برتر یک شبه ساخته نشده‌اند. باشگاه‌ها و بازیکنان نیاز به زمان دارند تا شکوفا شوند اما زمانی که این اتفاق می‌افتد، دیگر اوقات سخت در دوردست‌ها دیده می‌شود.

هافبک محبوب تیم‌های میلان و‌ رئال مادرید که سابقه حضور در لیگ آمریکا به همراه ال ای گلکسی را در کارنامه دارد در ادامه گفته: مهم این است که برای دستاوردهایی که کسب کرده‌ایم زمان بگذاریم و نسبت به آن‌ها واکنش نشان دهیم. به تیمم، باشگاهمان و هوادارانی که داریم افتخار می‌کنم. صبر و شکیبایی امری ستودنی است.

اینترمیامی هم اکنون در گروه A رقابت‌های MLS با ۳ شکست از ۳ بازی در رده چهارم گروه قرار گرفته و از صعود به مرحله بعدی مسابقات بازمانده است.

1101