ابهام روز؛ دفاع چپ پرسپولیس در بازی با نفت مسجدسلیمان کیست؟

ابهام روز؛ دفاع چپ پرسپولیس در بازی با نفت مسجدسلیمان کیست؟

خبرگزاری فوتبالی-  مدافع چپ پرسپولیس در بازی با نفت مسجدسلیمان چه کسی خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، قرمزها در شرایطی عازم مسجدسلیمان می‌شوند که شجاع خلیل‌زاده را به دلیل محرومیت انضباطی در این بازی در اختیار نخواهد داشت.

شجاع در دو بازی قبلی قرمزها و به خاطر مصدومیت هر سه گزینه بازی در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس، دفاع چپ این تیم شده بود و حالا که او نمی‌تواند جمعه شب به میدان برود، باید دید یحیی گل‌محمدی از کدام بازیکن استفاده خواهد کرد؟

انتخاب اصلی او محمد نادری است که دوران مصدومیتش تمام شده منتهی این بحث درباره نادری وجود دارد که او اصلا مصدوم نبوده و به خاطر اختلاف بین پرسپولیس با باشگاه کورتریک بلژیک بر سر زمان پایان قرارداد این بازیکن، او مجوز بازی را پیدا نکرده است.

البته پرسپولیسی‌ها عقیده دارند قوانین جدید فیفا این مجوز را به آنها داده تا از نادری در ادامه رقابتهای لیگ استفاده کنند و تنها دلیلی که نادری در این دو هفته بازی نکرده، مصدومیت او بوده.

نکته مهم اینکه به گفته یکی از نزدیکان پرسپولیس، وضعیت مصدومیت نادری هنوز مشخص نشده و قرار است امروز در تمرین پرسپولیس، کادر پزشکی قرمزها درباره او تصمیم گیری کند.

حالا باید دید نادری می‌تواند جلوی نفت مسجدسلیمان به میدان برود یا اینکه یحیی باید سراغ گزینه‌های دیگرش برود. شاید سیامک نعمتی و امید عالیشاه بتوانند در این پست بازی کنند ضمن آنکه مدافع جوانی مثل احسان حسینی هم شاید بتواند در این بازی، در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس به میدان برود. 

1984