رسمی؛ تمدید قرارداد 4 ساله اریک دایر با تاتنهام

رسمی؛ تمدید قرارداد 4 ساله اریک دایر با تاتنهام

خبرگزاری فوتبالی - اریک دایر قرارداد خود با باشگاه تاتنهام را به مدت 4 سال دیگر تمدید کرد و تا سال 2024 پیراهن این تیم را بر تن خواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد قبلی هافبک انگلیسی در تابستان سال آینده به پایان می رسید اما تاتنهام امروز اعلام کرد که قرارداد جدیدی را با این بازیکن به امضا رسانده است. دایر پس از اعلام رسمی این اتفاق در گفتگو با سایت رسمی باشگاه اظهار داشت: " من بسیار خوشحالم که این مسیر را ادامه می دهم و به راهی که در پیش داریم متعهد هستم. هنوز چیزهای بسیاری هست که دوست دارم پیش از پایان دوران حضورم در تاتنهام آنها را به دست بیاورم. اهداف من کاملا واضح است، می خواهم یکی از بهترین بازیکنان در پست خودم در لیگ برتر باشم. هدف مشخص من و سرمربی تیم این است که تلاش کنیم و جام های قهرمانی را برای این باشگاه به ارمغان بیاوریم. رکورد و روحیه سرمربی تیم برای رسیدن به قهرمانی نکته بسیار مهمی برای من است. " 

دایر در سال 2014 از اسپورتینگ به تاتنهام پیوست و در این مدت 239 بار با پیراهن این تیم به میدان رفته و 11 گل نیز به ثمر رسانده است. او در فصل 20 - 2019 تا به حال 29 بازی برای تاتنهام انجام داده و یکی از مهره های کلیدی ترکیب ژوزه مورینیو در نیم فصل دوم بوده است.