گالیانی: نمی‌توانیم دستمزد زلاتان را پرداخت کنیم

گالیانی: نمی‌توانیم دستمزد زلاتان را پرداخت کنیم

خبرگزاری فوتبالی – گالیانی اعلام کرده دستمزد زلاتان بالاست و امکان جذب او برای تیم مونزا وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، آدریانو گالیانی، نایب رئیس و مدیرعامل سابق تیم میلان که هم‌اکنون به عنوان رئیس باشگاه مونزا، باشگاهی که مالکیتش در اختیار سلیو برلوسکونی است فعالیت، اعلام کرده با زلاتان ابراهیموویچ ملاقات داشته اما این مسئله به معنای امضای قرارداد با این بازیکن سوئدی نبوده است.

تیم مونزا هم‌اکنون از سطح سوم فوتبال ایتالیا به سری بی صعود کرده و به نظر می‌رسد در دراز مدت نیم نگاهی به صعود به سری آ و اتفخار آفرینی در این لیگ را دارد. گالیانی که هفته پیش با زلاتان ابراهیموویچ ملاقات کرده گفته هنوز با این بازیکن در ارتباط است اما باشگاه مونزا نمی‌تواند دستمزد زلاتان را پرداخت کند و قرار نیست او به مونا بپیوندد.

آدریانو گالیانی در گفت و گو با Binario Sport گفته: هفته گذشته با زلاتان ملاقات داشتم و هنوز هم روابط خوبی با هم داریم اما پرداخت حقوق او از توان ما خارج است و فکر می‌کنم دستمزد او حتی برای بسیاری از تیم‌های حاضر در سری آ هم بالا است.

زلاتان ۳۸ سال در ماه ژانویه به جمع میلانی‌ها اضافه شد تا به آن‌ها کمک کند سهمیه لیگ اروپا را به دست بیاورند. میلان همچنان این شانس را دارد اما باید منتظر ۴ بازی آینده سری آ باشد.

1101