هم‌تیمی سابق کریم بنزما: او از تیری آنری هم مهاجم بهتری است

هم‌تیمی سابق کریم بنزما: او از تیری آنری هم مهاجم بهتری است

خبرگزاری فوتبالی – سیدنی گوو، هم‌تیمی سابق کریم بنزما در تیم لیون، اعتقاد دارد بنزما حتی از تیری آنری هم بازیکن بهتری است.

به گزارش فوتبالی، سیدنی گوو، مهاجم سابق و تیم ملی فرانسه که از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰10 در تیم لیون بازی می‌کرده و برای مدتی، هم بازی کریم بنزما بوده در گفت و گو با نشریه اکیپ گفته: تیری همیشه من را تحت تاثیر قرار می‌داد زیرا تنها یک بازیکن با سرعت بالا نبود و همیشه با توپ خوب کار می‌کرد اما کریم بنزما بازیکن کامل‌تری است. او شمایل خاصی دارد. کوچکتر است و کمتر به نظر می‌رسد ورزشکار باشد. کریم همیشه بازیکنی با سطح بالا بوده. اگر شما فوتبال را دوست داشته باشید امکان ندارد عاشق کریم نشوید.

گوو در ادامه افزود: آخرین فصل بنزما در رئال مادرید؟ شگفت زده نخواهم شد. همیشه تصور می‌کردم او یکی از بهترین مهاجمان اروپا است. او در ابتدا دچار مشکلات شد زیرا رئال به پیروزی نیاز داشت اما در طول این سال‌ها پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است. او پس از جدایی رونالدو مسئولیت بیشتری داشته و به یک رهبر واقعی تبدیل شده است.

حالا با تمام لالیگا باید دید عملکرد بنزما در لیگ قهرمانان چگونه خواهد بود و می‌تواند در بازی برگشت مقابل سیتی با کمک هم‌تیمی‌هایش سیتی را حذف کند یا خیر.

1101