یوونتوس پنجشنبه شب قهرمان سری آ می‌شود؟

یوونتوس پنجشنبه شب قهرمان سری آ می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی – یوونتوس می‌تواند پنجشنبه شب قهرمانی خود را قطعی کند.

به گزارش فوتبالی، تیم یوونتوس شب گذشته توانست لاتزیو را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد و گامی بلند در راستای قهرمانی در سری آ بر دارد. یوونتوسی‌ها حالا در فاصله ۴ هفته مانده به پایان رقابت‌های سری آ ۶ امتیاز بیشتر از اینتری‌ها دارند. هم اکنون در جدو رقابت‌های سری آ یووه با ۸۰ امتیاز در صدر قرار دارد، اینتر با ۷۲ امتیاز دوم است و آتالانتا با ۷۱ امتیاز رتبه سوم را در اختیار گرفته است.

بازی‌های هفته سی و پنجم سری آ چهارشنبه شب و پنجشنبه برگزار می‌شود. ابتدا بامداد پنجشنبه (چهارشنبه شب) اینتر به مصاف فیورنتینا می‌رود و اگر نتواند در آن دیدار با دست پر از زمین خارج شود و یوونتوس در دیدار پنجشنبه شب خود مقابل اودینزه برنده شود، در این صورت یووه می‌تواند برای نهمین بار پیاپی قهرمان سری آ شود زیرا اختلاف امتیازش با تیم دوم بیش از ۹ امتیاز (امتیازی که در ۳ هفته می‌توان آن را جبران کرد) می‌رسد.

نکته مهم دیگر این است که در شرایط امتیازی برابر در ایتالیا، کار به دیدار رو در رو می‌کشد که یوونتوس هم اینتر را در مجموع شکست داده و هم آتالانتا را. یعنی اگر اینتر میلان و آتالانتا ببازد و یووه مقابل اودینزه به تساوی برسد، باز هم یوونتوس قهرمان سری آ می‌شود.

1101