آرتتا: اوزیل و گوندوزی باید ژاکا را سرلوحه خود قرار دهند

آرتتا: اوزیل و گوندوزی باید ژاکا را سرلوحه خود قرار دهند

خبرگزاری فوتبالی - میکل آررتا می گوید که اگر مسوت اوزیل و متئو گوندوزی می خواهند زندگی حرفه ای خود در آرسنال را حفظ کنند باید گرانیت ژاکا را سرلوحه قرار دهند. 

به گزارش فوتبالی، اوزیل و گوندوزی در حالی از ترکیب تیم کنار گذاشته شده اند که آرسنال تحت هدایت آرتتا عملکرد درخشانی داشته و موفق شده در هشت بازی اخیر 6 پیروزی به دست آورد. این روند شامل دو پیروزی متوالی برابر لیورپول، قهرمان لیگ برتر، و سپس برابر منچسترسیتی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس نیز می شود که ژاکا در هر دو بازی عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت. حالا دورانی که پیش از حضور آرتتا بود و ژاکا در آن با عصبانیت بازوبند کاپیتانی را از دست خود باز کرده و از سوی هواداران هو شد، بسیار دور به نظر می رسد. آرتتا در آستانه دیدار با استون ویلا به خبرنگاران گفت: " چالش با گرانیت این بود که من باید او را متقاعد می کردم که هنوز هم در تیم جایگاهی دارد و این که من به او باور دارم و شرایط در این حرفه می تواند خیلی زود تغییر کند. او باید پیام درستی ارسال می کرد. اول از همه باید به توانایی خود ایمان می آورد و اگر این اتفاق رخ می داد ما در تمام راه از او حمایت می کردیم. من واقعا از واکنش هواداران نسبت به این بازیکن خوشحال هستم. "

او در پاسخ به این سوال که آیا ژاکا می تواند مثالی برای اوزیل و گوندوزی باشد، گفت: " این می تواند برای تمام بازیکنان صادق باشد. اگر واقعا این روحیه را از خود نشان بدهی یعنی تصمیمت را گرفتی که بهترین باشی و نه فقط برای خودت بلکه برای تیم و باشگاه، من فکر می کنم همه از شما استقبال می کنند. فقط من نیستم که باید به آنها چراغ سبز نشان دهم بلکه همه باید حمایت کنند و باید این احساس حمایت از جانب همه دریافت شد چون اگر اینطور نباشد شرایط خوبی رقم نخواهد خورد. "

1811