پوچتینو به خاطر یوونتوس به پیشنهاد موناکو «نه» گفت!

پوچتینو به خاطر یوونتوس به پیشنهاد موناکو «نه» گفت!

خبرگزاری فوتبالی – چند رسانه‌ ایتالیایی اعلام کرده‌اند مائوریسیو پوچتینو به پیشنهاد موناکویی‌ها برای قبول هدایت این تیم «نه» گفته زیرا به خودش قول داده که می‌خواهد این بار یک باشگاه درجه یک اروپایی را هدایت کند. رسانه‌ها اعلام کرده اند ممکن است این تیم یوونتوس باشد.

به گزارش فوتبالی، لويجی گلپا، خبرنگار ایل ژورناله اعلام کرده پیشنهاد رسمی موناکو به پوچتینو ارائه شده اما او تمایلی به امضای قرارداد نداشته زیرا به خودش قول‌ داده می‌خواهد این بار روی نیمکت یک تیم مشهور دنیای فوتبال بنشیند. این تیم می‌تواند یوونتوس باشد زیرا او پیشتر و قبل از اینکه ساری روی نیمکت یووه بنشیند قرار بود هدایت بیانکونری را بر عهده بگیرد و جانشین آلگری شود. پوچتینو آرژانتینی است اما نه تنها اصالت او به ایتالیا بر می‌گردد، بلکه ریشه‌های خانوادگی او به شهر تورین و منطقه پیه‌مونت برمی‌گردد. او در زمان بازی یوونتوس مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود قبول پست سرمربیگری یووه می‌تواند یک رویا باشد.

در حال حاضر پاراتیچی اعلام کرده ساری سرمربی تیم یوونتوس خواهد ماند و آن‌ها به او اطمینان دارند اما با وجود قهرمانی ساری، این مربی جایگاه خوبی بین هواداران ندارد و همه تصور می‌کنند ممکن است اگر یووه در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون حذف شود، از یوونتوس کنار برود و آن وقت پوچتینو به عنوان گزینه اصلی یاد خواهد شد.

1101