عذرخواهی سهرابی بابت اشتباهات داوری دیدار ذوب‌آهن - ماشین‌سازی

عذرخواهی سهرابی بابت اشتباهات داوری دیدار ذوب‌آهن - ماشین‌سازی

خبرگزاری فوتبالی- رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال از باشگاه ذوب‌آهن به خاطر اشتباهات داوری دیدار شاگردان لوکا بوناچیچ مقابل تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علیرضا سهرابی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر، از باشگاه ذوب‌آهن بابت اشتباهات داوری محمدحسین ترابیان و کمک‌های او در دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل ماشین‌سازی تبریز عذرخواهی کرد. 

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در همین باره گفت: شاید نتوان نتیجه این مسابقه را تغییر داد یا حتی نتوان کسی را التیام بخشید، اما وظیفه خود می‌دانیم که بابت این اشتباهات واضح معذرت‌خواهی کنیم. 

هم چنین به نقل از ایرنا، رییس دپارتمان داوری گفت: تست کمک داور ویدئویی (VAR) شروع شده است اما بدلیل بحران کرونا در مرحله سکون و رکود قرار دارد. در صورت بهبود شرایط امیدواریم تا این فناوری به فصل آینده برسد.

علیرضا سهرابی اظهار داشت: اگر در بازی ذوب آهن برابر ماشین‌سازی VAR می‌بود، ذوب آهن سه بر ۲ می‌شد. وی‌ای‌آر پروتکلی دارد و در جدولی که فیفا به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است، دست کم بین ۱۰ تا ۱۲ ماه طول می‌کشد تا مجوز آن آماده شود. پس از آن می‌توانیم در بازی‌هایی که اعلام می‌کنیم، از وی‌ای‌آر استفاده کنیم.

وی افزود: تست VAR شروع شده است اما بدلیل کرونا در مرحله سکون و رکود قرار دارد. گرچه مهدی محمدنبی دبیرکل و حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبا درصدد هستند اگر این شرایط اجازه دهد، تست آن  را شروع کنیم و امیدواریم به فصل بعد یعنی سال دیگر در تیرماه برسد.

6641