مدیر ورزشی یوونتوس: ساری و کریستیانو هر دو در یووه می‌مانند

مدیر ورزشی یوونتوس: ساری و کریستیانو هر دو در یووه می‌مانند

خبرگزاری فوتبالی - علی‌رغم اینکه شایعات زیادی مبنی بر برکناری مائوریسیو ساری، سرمربی کنونی یوونتوس، پس از پایان این فصل وجود دارد، اما مدیر ورزشی یوونتوس تاکید دارد که ساری همچنان به کار خود در یووه ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس، در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت ایتالیا صحبت های مهمی را درباره‌ی آینده‌ی کریستیانو رونالدو و مائوریسیو ساری مطرح کرد. پاراتیچی در ابتدا درباره‌ی اهداف این فصل یوونتوس گفت:" در حال حاضر هدف ما بدست آوردن اسکودتو است، بعد از 2 اوت با آرامش و اشتیاق برای لیگ قهرمانان اروپا آماده خواهیم شد."

فابیو پاراتیچی درباره‌ی شایعاتی که پیرامون جایگزین کردنِ پوچتینو با مائوریسو ساری وجود دارد گفت:" این صحبت‌ها فقط در رسانه‌ها هستند. من 10 سال است که در اینجا هستم و 9 سالِ پیاپی است که قهرمانِ سری‌آ می‌شویم. با مکس آلگری 5 سالِ پیاپی قهرمان شدیم، اما بعد از هر تساوی یا باخت، انتقادات و شایعاتِ زیادی مطرح می‌شد. بدون شک در فصل آینده، مائوریسیو ساری سرمربی یوونتوس خواهد بود."

مدیر ورزشی یوونتوس درباره‌ی رابطه‌ی کریستیانو رونالدو با ساری و شایعاتی که پیرامونِ آینده‌‌اش وجود دارد، گفت:" کریستیانو یک بازیکنِ حرفه‌ای و با شخصیت است که اجازه نمی‌دهد جایگاهش به عنوان بهترین بازیکنِ جهان و برنده‌ی توپ طلا به خطر بیفتد. او هم مانند سایر بازیکنان، رابطه‌ای عادی با مربی و مدیران باشگاه دارد. کریستیانو متقاعد شده است که در اینجا بماند و ما به دنبال تمدید قرارداد پائولو دیبالا هستیم. او بازیکن مهمی است که می‌تواند در آینده چیز های بیشتری به ما بدهد."

1470