رییس جمهور فرانسه، تماشاگر ویژه بازی پی اس جی و سنت اتین

رییس جمهور فرانسه، تماشاگر ویژه بازی پی اس جی و سنت اتین

خبرگزاری فوتبالی - امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه روز جمعه تماشاگر ویژه فینال جام حذفی فرانسه در روز جمعه میان پاریس ژرمن و سنت اتین خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، با وجود بحران کرونا، مکرون در نظر دارد که این بازی را از نزدیک تماشا کند. او در سالهای اخیر نیز مسابقات فینال جام حذفی را تماشا کرده و نمی خواهد این سنت را از یاد ببرد.رییس جمهور فرانسه مثل بقیه تماشاگران بازی موظف است که در حین تماشای بازی ماسک بزند و به تمامی قوانین بهداشتی تعیین شده توسط فدراسیون فوتبال فرانسه عمل کند. فرانسه اولین لیگ بزرگی است که اجازه حضور تماشاگران به بازیهای فوتبال بعد از کرونا را صادر کرده که جمعه گذشته پنج هزار نفر بازی پی اس جی و بورن را تماشا کردند.

مکرون پیش از شروع بازی به رسم گذشته وارد زمین خواهد شد و با 22 بازیکن حاضر در ترکیب دو تیم خوش و بش خواهد کرد. نوئل لوگرائت رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه نیز او را همراهی خواهد کرد. البته نه مکرون و نه لوگرائت به هیچ بازیکنی دست نخواهند داد تا فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. پس از پایان بازی نیز هیچ بازیکنی برای دریافت جایزه به سکوها نخواهد رفت بلکه جایزه درون چمن اهدا خواهد شد. فدراسیون 1250 بلیت به هر کدام از دو تیم داده است و 2500 بلیت نیز در اختیار مردم عادی، اسپانسرها و ارگان ها قرار خواهد گرفت که البته نشستن روی سکوها باید بر اساس فاصله گذاری اجتماعی باشد.

4125