دورتموند، ناپولی و اورتون به دنبال جذب چنگیز

دورتموند، ناپولی و اورتون به دنبال جذب چنگیز

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که در این تابستان چنگیز اوندر رم را ترک کند. این بازیکنِ ترک تبار مورد علاقه‌ی تیم هایی مثل بورسیا دورتموند، ناپولی، اینتراخت فرانکفورت و اورتون قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، چنگیز اوندر در این فصل 22 بار برای گرگ ها به میدان رفته و 3 گل در سری آ به ثمر رسانده است. چنگیز در تفکرات پائولو فونسکا، سرمربی رم، جایگاهی ندارد. او از زمان شروع مجدد رقابت های فوتبالِ ایتالیا، پس از وقفه‌ای که به خاطر کرونا به وجود آمده بود، در هیچ کدام از بازی ها برای رم به میدان نرفته و همواره کار را از روی نیمکت آغاز کرده است. همین امر موجبِ تمایل او برای جدایی از گرگ ها در این تابستان شده است.

از مشتریان او می‌توان به ناپولی تحت هدایت جنارو گتوزو اشاره کرد. گتوزو می‌خواهد چنگیز را در سیستم چهار سه سه بازی دهد. وینگر ترکیه‌ای پیشنهاداتی از بوندسلیگا هم دارد، بورسیا دورتموند و اینتراخت فرانکفورت خواهان جذبِ او هستند که به نظر می‌رسد چنگیز در صورت رفتن به فوتبالِ آلمان، دورتموند را انتخاب کند.

جدید ترین مشتری چنگیز، اورتون تحت هدایت کارلو آنچلوتی است. کارلتو می‌خواهد این وینگر را در تیمش داشته باشد و این فرصت برای چنگیز فراهم است تا در لیگ برتر انگلیس توپ بزند.

1470