هافبک اسبق رئال مادرید یک خودروی شیک خرید

هافبک اسبق رئال مادرید یک خودروی شیک خرید

خبرگزاری فوتبالی - گوتی هافبک اسبق رئال مادرید و شماره 14 محبوبی است که هواداران خیلی دوستش داشتند. او در سالهای اخیر به مربیگری روی آورده که تجربه حضورش در آلمریا در لیگ دسته دو اسپانیا زیاد موفق نبود و اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، گوتی به تازگی برای خرید یک خودروی بسیار شیک بیش از 100 هزار یورو هزینه کرده است. بازیکن رئال مادرید که به تازگی صاحب فرزند مشترکی با رومینا بلوشیو، مدل و مجری آرژانتینی شده، به تازگی یک خودروی شیم "لند روور دفتر 110 SE" خریداری کرده است. این خودروی بریتانیایی قوی ترین موتورهای تولیدی این شرکت را دارد. قیمت پایه این مدل خودرو 87600 یوروست اما گوتی آپشن هایی نظیر رنگ نقره ای برای بدنه، رنگ مشکی برای سقف، سقف پانورامای کشویی، شیشه های دودی را به آن اضافه کرده و به همین خاطر بیش از صد هزار یورو هزینه کرده است. 

گوتی تصاویری از خودش با خودروی جدیدش منتشر کرده و به شوخی گفته است :" این خودرو گران است و به همین خاطر فکر می کنم که همسرم آن را از من بگیرد." در حقیقت این یکی از اولین خودروهای تولید شده با این مدل است.

گوتی زمانی سرمربی جوانان رئال مادرید بود و امید داشت که هدایت تیم بزرگسالان رئال مادرید را به عهده بگیرد اما مسیر مربیگری وی چندان خوب پیش نرفت.

4125