بازیکنانی که از لغو توپ طلا ضرر کردند؛ از لواندوفسکی و راموس تا دی‌بروینه

بازیکنانی که از لغو توپ طلا ضرر کردند؛ از لواندوفسکی و راموس تا دی‌بروینه

خبرگزاری فوتبالی - نشریه فرانس فوتبال اعلام کرده است که امسال خبری از اعلام برنده توپ طلا نخواهد بود و جایزه ای اهدا نخواهد شد. طبیعتا خیلی از بازیکنانی که فصل خوبی داشته اند از این تصمیم ضرر می کنند. رونالدو و مسی مثل همیشه می توانستند در لیست گزینه ها باشند اما نباید سایر بازیکنانی که فصل درخشانی داشتند همچون دی بروینه، لواندوفسکی، بنزما و راموس را از یاد برد. به همین بهانه لیست بازیکنانی که با لغو توپ طلا ضرر کردند را بررسی می کنیم:

لیونل مسی
ستاره آرژانتینی هر چند که از نظر تیمی سال درخشانی داشته اما در لالیگا با 25 گل آقای گل شده و 21 پاس گل داده تا روی 46 تا از گلهای فصل بارسلونا در لالیگا نقش موثری داشته باشد یعنی تقریبا نیمی از گلهای فصل. او خیلی دوست داشت که امسال بتواند هفتمین توپ طلایش را کسب کند، به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا می درخشید.

کریستیانو رونالدو
ستاره پرتغالی در سن 35 سالگی همچنان ستاره اصلی یوونتوس است که امسال با 28 گل در لیگ ایتالیا درخشان بوده و امیدوار است که از ایموبیله جلو بزند و آقای گل سری آ شود. او امیدوار است در ادامه لیگ ایتالیا بتواند شش گل بزند و با رسیدن به لواندوفسکی بتواند کفش طلای 2020 را ببرد هر چند که کار آسانی ندارد. رونالدو با 20 گل بهترین گلزن لیگ های بزرگ اروپا در سال 2020 به شمار می رود.

رابرت لواندوفسکی
مهاجم لهستانی آقای گل و بهترین بازیکن بوندسلیگا شد و امیدوار است که کفش طلای 2020 را کسب کند. او فصل خوبی داشته و دو جام داخلی را با بایرن برده و امیدوار است که با کسب چمپیونزلیگ سه گانه را تکمیل کند. اتفاقی که می توانست توپ طلای 2020 را برایش به ارمغان بیاورد.

کوین دی بروینه
هافبک بلژیکی یکی از ستارگان منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا است. دی بروینه با 18 پاس گل بهترین آمار را در لیگ برتر انگلیس داشته است و با یازده گل یکی از بهترین گلزنان تیمش بوده است. دی بروینه نیرو محرکه منچسترسیتی است و به احتمال زیاد جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ انگلیس را کسب خواهد کرد.

سرجیو راموس و کریم بنزما
دو بازیکنی که در قهرمانی رئال مادرید در لالیگا نقش مهمی داشتند هم می توانستند توپ طلا را ببرند. سرجیو راموس و کریم بنزما دو ستاره کلیدی رئال در مسیر لالیگای شماره 34 بودند. راموس با یازده گل در لالیگا رکورد گلزنی یک مدافع در لیگ اسپانیا در قرن 21 را شکست. از سویی بنزما با 21 گل بهترین گلزن فصل رئال بود.

4125