هافبک مد نظر یوونتوس به سنت اتین پیوست

هافبک مد نظر یوونتوس به سنت اتین پیوست

خبرگزاری فوتبالی - یوونتوس و فیورنتینا شانس به خدمت گرفتن عادل عوچیچه، استعداد جوان پاریسن ژرمن را در این تابستان از دست دادند.

به گزارش فوتبالی، استعداد 18 ساله‌ی پاریسن ژرمن که مورد علاقه‌ی یوونتوس و فیورنتینا واقع شده بود، امروز به طور رسمی با سنت اتین به توافق رسید و قراردادی 3 ساله که تا ژوئن 2023 اعتبار دارد، امضا کرد. او چندی پیش تست پزشکیِ این باشگاه را با موفقیت پشتِ سر گذاشته بود.

عادل عوچیچه پس از عقد قرارداد با باشگاه سنت اتین گفت :" من انتخاب درست را انجام داد‌ه‌ام و با نهایت افتخار به سنت اتین پیوستم."

این هافبک 18 ساله که یکی از آینده دار ترین بازیکنانِ دنیای فوتبال به شمار می‌رود، از سال 2014 در رده های پایه‌ی پاریسن ژرمن توپ می‌زد. او سابقه‌ی بازی در رده های سنی تیم ملی فرانسه را هم در کارنامه‌ی خود دارد و از ستارگانِ نسل های آینده‌ی فوتبال فرانسه به شمار می‌رود. عادل عوچیچه پیش از این مورد علاقه‌ی باشگاه رئال مادرید نیز قرار گرفته بود اما کهکشانی ها با جذب استعداد های دیگر از به خدمت گرفتنِ او سلب نظر کردند. عوچیچه با حضور در سنت اتین فرصتِ بیشتری برای بازی خواهد داشت و در آینده مجددا می‌تواند مورد توجه غول های اروپایی واقع شود.

1470