خوش و بش اینستاگرامی راموس و مک گرگور ادامه دارد

خوش و بش اینستاگرامی راموس و مک گرگور ادامه دارد

خبرگزاری فوتبالی - در روزهای اخیر بحث رابطه گرم کانر مک گرگور رزمی کار ایرلندی و سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید به شدت مورد توجه بوده است.

به گزارش فوتبالی، سرجیو راموس به نظر می رسد که رابطه خوبی با این رزمی کار دارد. این ارتباط از زمانی آغاز شد که راموس چند ماه پیش در یکی از بازیهای رئال مادرید به سبک مک گرگور خوشحالی کرد و بعد از آن رزمی کار سرشناس از او تمجید کرد. شنبه گذشته و بعد از قهرمانی لالیگا، راموس در تمرین رئال مادرید گلزنی کرد و به سبک کانر خوشحالی کرد. راموس ویدیوی خوشحالی خود را منتشر کرد و از مک گرگور خواست نظرش را بگید. این رزمی کار هم در جوابش گفت :"عالی شوت زدی، داداشمی!"

البته به نظر می رسد که در حالی که راموس به تعطیلات رفته هم خوش و بش میان این دو در شبکه های اجتماعی ادامه دارد. مک گرگور اخیرا ویدیویی از خودش در حال سیگار کشیدن در ساحل منتشر کرده است و جویای احوال کاپیتان رئال مادرید می شود، راموس هم در جواب وی در کنار استخر خانه اش از خودش ویدیو گرفته است و به او می گوید:" بد نیستم، به زودی همدیگر را می بینیم."

جالب این جاست که این روزها بلند شدن ریش راموس باعث شده تا او از نظر ظاهری هم شباهت هایی به مک گرگور پیدا کند. به هر صورت به نظر می رسد که رابطه این دو ورزشکار حسابی گرم است.

4125