تعطیلات موراتا و همسرش در یک قایق لاکچری

تعطیلات موراتا و همسرش در یک قایق لاکچری

خبرگزاری فوتبالی - لالیگای 20-2019 یکشنبه شب به اتمام رسید که خیلی ها از پایان آن خوشحال شدند و خیلی ها ناراحت. برای خیلی از بازیکنان روز دوشنبه به معنی روز شروع تعطیلات بود. یکی از این نفرات آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی اتلتیکوست که تصمیم گرفت برای سپری کردن تعطیلات به کشور همسرش یعنی ایتالیا برود و چند روزی را به استراحت در کنار آلیس کمپلو، همسر ایتالیایی خود سپری کند که منتظر تولد سومین فرزند این زوج است.

به گزارش فوتبالی، موراتا و آلیس در ساعات اخیر تصاویری از خودشان در حال تفریح کردن در یک قایق تفریحی در ایتالیا منتشر کرده اند. موراتا مثل سایر هم تیمی هایش در اتلتیکو یک هفته فرصت دارد تا استراحت کند و بعد از ان تیم سیمئونه 15 روز فرصت اماده سازی برای بازی مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ خواهد داشت.

البته به نظر می رسد که آلیس و همسرش برای این سفر تفریحی، دوقلوهایشان آله و لئو را با خود نبرده اند اما با اشتیاق منتظر تولد فرزند سومشان ادو هستند. آنها برای استراحت از شرکت اجاره قایق های تفریحی "سورنتو لاکچری" کمک گرفته اند. آنها یک قایق بسیار مجلل اجاره کرده اند که تجهیزات یک خانه شیک را دارد : دو  اتاق دو تخته، سه حمام، یک هال بزرگ، آشپزخانه، جت اسکی و ... به هر صورت به نظر می رسد که موراتا می خواهد با آرامش و انگیزه آماده بازی مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ خواهد شد.

4125