وکیل گرت بیل: گرت به هیچ کجا نخواهد رفت

وکیل گرت بیل: گرت به هیچ کجا نخواهد رفت

خبرگزاری فوتبالی - گرت بیل فصل پر تلاطمی را در رئال مادرید گذراند و بسیاری از هواداران گمان می‌کردند که او به‌زودی رئال مادرید را ترک خواهد کرد اما وکیلِ مهاجم ولزی چنین اعتقادی ندارد.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل هدف انتقاداتِ زیادی از سوی رسانه‌ها و هواداران واقع شده است. زیدان به مهاجم ولزی اعتقادی ندارد و او را در بیشتر بازی‌ها نیمکت نشین می‌کند. رسانه ها با منتشر کردن میزانِ دستمزد او، این مهاجم 31 ساله را به مفت خوری متهم کرده‌اند. گرت بیل در 20 بازی که برای رئال مادرید در فصل 2019/20 انجام داده‌، فقط 3 گل به ثمر رسانده است. آماری که بسیار ضعیف به شمار می‌رود. به نظر می‌رسید که با فرارسیدن پنجره‌ی نقل و انتقالات تابستانی، زمانِ جدا شدنِ گرت بیل فرا برسد اما جاناتان بارنت، وکیلِ او، نظرِ دیگری دارد.

جاناتان بارنت در مصاحبه با بی‌بی‌سی اسپورت گفت :" حالِ گرت خوب است، دو سال تا پایانِ قراردادش باقی مانده. او زندگی در مادرید را دوست دارد و به هیچ جا نمی‌رود. فرمِ او به اندازه‌ی بقیه‌ی بازیکنانِ رئال مادرید خوب است و این به زیدان بستگی دارد. مطمئنا تیم هایی به او علاقه دارند اما یک باشگاه به سختی می‌تواند او را جذب کند. این یک ضرر بزرگ است که او در حال حاضر در لیست تیم رئال مادرید نیست اما او اینجا را ترک نخواهد کرد."

بارنت در ادامه گفت :" او می‌خواهد در جام ملت های اروپا برای ولز بازی کند، او همیشه می‌خواهد عملکرد خوبی در تیم ملی ولز داشته باشد."

مدیربرنامه‌ی گرت بیل در مورد احتمال انتقال قرضی او به تیم های دیگر گفت :"گرت یکی از بهترین بازیکنان جهان است و بهترین بازیکنان به طور قرضی جایی نمی‌روند."

جاناتان بارنت درمورد رابطه‌ی میان زیدان و گرت بیل گفت :" آقای زیدان بسیار موفق بوده است. کینه‌ای وجود ندارد، زیدان فقط نمی‌خواهد که بیل بازی کند. گرت هر روز تمرین می‌کند و به خوبی نیز تمرین می‌کند."

1470