فرناندز: قبلا بهترین نبودیم و الان هم بدترین نیستیم

فرناندز: قبلا بهترین نبودیم و الان هم بدترین نیستیم

خبرگزاری فوتبالی - برونو فرناندز پس از شکست منچستریونایتد برابر چلسی در نیمه نهایی جام حذفی همه را به آرامش دعوت کرده و مدعی شد که این تیم پیش از این بهترین نبوده و حالا هم بدترین نیست. 

به گزارش فوتبالی، تیم اوله گونار سولشر شب گذشته در دیدار برابر چلسی در ورزشگاه ویمبلی شکست را پذیرا شد. آنها در حالی قدم به این دیدار گذاشتند که در 19 بازی قبل شکست نخورده بودند و اعتماد به نفس بالایی داشتند. با این حال سولشر تغییراتی شوکه کننده ای در سیستم و ترکیب اصلی خود برابر چلسی ایجاد کرده بود که منجر به ارائه نمایشی نه چندان قابل قبول شد. اشتباهات داوید دخیا روی دو گل اولیویه ژیرو و میسون مونت نیز در شکست یونایتد تاثیرگذار بود. آنها حالا باید تمام تلاش خود را برای حضور در جمع 4 تیم صدر جدول رده بندی به کار بگیرند تا حداقل بتوانند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست بیاورند. فرناندز پس از بازی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت: " ما قبلا بهترین نبودیم و حالا هم بدترین نیستیم. از این نتیجه و این که شانس قهرمانی در جام حذفی که امید بسیاری به فتحش داشتیم را از دست دادیم بسیار ناراحت هستیم. حالا زمان این است که نیرویمان را جمع کنیم و برای هدفی که در لیگ برتر داریم، بجنگیم. " 

فرناندز شب گذشته تک گل منچستریونایتد را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد تا نهمین گل خود برای این تیم در 18 بازی گذشته را به ثمر رسانده باشد. 

1811