آرتتا: آرسنال هنوز هم تیم جذابی برای بازیکنان است

آرتتا: آرسنال هنوز هم تیم جذابی برای بازیکنان است

خبرگزاری فوتبالی - میکل آرتتا معتقد است که نباید هر بازیکن جدیدی که قصد پیوستن به این تیم را دارد، نیازی به متقاعد شدن داشته باشد چرا که آرسنال هنوز هم تیم بسیار جذابی است. 

به گزارش فوتبالی، توپچی ها فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند که شامل جدایی اونای امری و حضور میکل آرتتا روی نیمکت این تیم نیز بود. این تیم در هفته های اخیر عملکرد خوبی را از خود به نماش گذاشته و هوادارانش را امیدوار کرده است. آنها هفته گذشته در لیگ برتر برابر لیورپول قهرمان به پیروزی رسیدند و روز شنبه نیز در نیمه نهایی جام حذفی با دو گل از سد منچسترسیتی عبور کردند تا نه تنها شانس کسب عنوان قهرمانی بلکه شانس کسب سهیمه لیگ اروپا را نیز داشته باشند. این دو نتیجه نشانگر پیشرفتی است که تحت هدایت مربی اسپانیایی به دست آمده گه احساس می کند آرسنال هنوز هم در بیرون و درون زمین گزینه جذابی برای بازیکنان است. 

آرتتا در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت: " من پیش از این نیز گفته بودم که فکر می کنم بازیکنی که نیاز به متقاعد شدن دارد را نباید به باشگاه آورد. این باشگاه به اندازه کافی جذاب هست. حسی که من از صحبت با افراد زیادی می گیرم این است که بازیکنان هنوز هم می خواهند به این تیم ملحق شوند و دلیل آن تاریخچه باشگاه، نحوه ارائه بازی از سوی ما، ارزش های ما، هوادرانی که داریم و ورزشگاه ماست. این ها واقعا چیزهای جذابی هستند. "

1811