ادن هازارد پس از اتمام لالیگا: بدترین فصل زندگی‌ام بود

ادن هازارد پس از اتمام لالیگا: بدترین فصل زندگی‌ام بود

خبرگزاری فوتبالی – هازارد اعلام کرده امسال بدترین سال در دوران حرفه‌ایش بوده است.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد در جدیدترین گفت و گوی خود با FranceInfo گفته: امسال توانستیم جام ببریم اما من بدترین فصل تاریخ دوران حرفه‌ایم را به عنوان یک بازیکن داشتم.

هازارد در ادامه افزود: همه ما زیدان را به عنوان بازیکن می‌شناختیم که در دنیا بهترین بود اما به عنوان مربی حتی نیاز نیست او را شرح دهیم و وصف کنیم. او در چند سال اخیر نشان داده که یکی از بهترین‌های دنیا است. او کسی است که می‌داند چگونه هر حرفی را در زمانی مناسب بزند. او به بازیکنانش اعتماد دارد و بازیکنان هم به همین نحو به او اعتماد دارند و به این ترتیب روابط پیش می‌رود.

دیدار بعدی رئالی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا و در مرحیله یک هشتم نهایی برگزار می‌شود. دیدار برگشت مقابل سیتی، در حالی‌که سیتیزن‌ها بازی رفت را در سانتیاگو برنابئو برده اند.

مهاجم بلژیکی رئال مادرید در ادامه افزود: امسال فصل خوبی برای تیم بود اما اگرمی‌خواهیم این فصل را بهتر کنیم باید در لیگ قهرمانان پیشرفت کنیم. زمانی که برای رئال مادرید بازی می‌کنید می‌‌خواهید در تمام رقابت‌ها برنده شوید. رقابت بعدی لیگ قهرمانان است. اگرچه که می‌دانیم برای ما سخت خواهد بود زیرا باید مقابل منچستر سیتی بازی کنیم. تیمی بسیار خوب.

1101