واکنش سولسشر به اشتباهات دخیا مقابل چلسی

واکنش سولسشر به اشتباهات دخیا مقابل چلسی

خبرگزاری فوتبالی - اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پس از شکست در نیمه نهایی جام حذفی مقابل چلسی از داوید دخیا حمایت کرد، هر چند که او معتقد است دروازه‌بان اسپانیایی باید بهتر عمل می‌کرد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی منچستریونایتد پس از شکست مقابل چلسی، گفت:" واضح است که هر بازیکن باید بهترین عملکرد خود را ارائه دهد و هر کس در هر بازی این فرصت را دارد تا بتواند جایگاهی در تیم داشته باشد. داوید می‌داند که روی گلِ دومی که خوردیم باید دروازه را نجات می‌داد، اما اکنون این چیزی است که اتفاق افتاده، ما باید منتظر بازی روز چهارشنبه باشیم. جبران کردن برای یک دروازه‌بان سخت است. او در طول بازی چند سِیو خوب داشت اما می‌داند که می‌توانست دروازه را نجات دهد."

با وجود اینکه اشتباهات دخیا بسیار بد بودند اما نمی‌توان آن‌ها را تنها علت باخت منچستر قلمداد کرد. سولسشر درمورد ترکیب تیمش و تغییراتی که در آن داده بود، گفت:" امروز این ترکیب را انتخاب کردیم تا هم بهترین فرصت را در این جام داشته باشیم و هم برای روز چهارشنبه آماده شویم، اما امروز کارآمد نبود."

سرمربی منچستریونایتد درمورد شرایط اریک بایلی که با مصدومیتی شدید از ناحیه‌ی سر از زمین مسابقه خارج شد، گفت:" اریک در حال حاضر در بیمارستان است و بررسی ها و معاینات روی او انجام می‌شود. البته من با پزشک صحبت نکرده‌ام اما مصدومیت او تاثیر زیادی در بازی داشت. اریک خیلی خوب بازی کرد و ما بلافاصله پس از شروع مجدد گل خوردیم و این بسیار ناامید کننده بود. اریک نقشِ مهمی در تیم داشت."

سولسشر در پایان گفت:" ما به عنوان یک تیم چیز های زیادی برای یادگیری داریم و چیز های زیادی یادگرفته‌ایم و در حال توسعه هستیم و این تیم به جلو می‌رود، باید ببینیم که واکنش تیم در چهارشنبه چگونه است."

1470