لمپارد: نمی‌توانم از این بازیکنان چیز بیشتری درخواست کنم

لمپارد: نمی‌توانم از این بازیکنان چیز بیشتری درخواست کنم

خبرگزاری فوتبالی - چلسی موفق شد با شکست سه بر یک منچستر یونایتد راهی فینالِ جام حذفی انگلیس شود. نتیجه‌ای که فرانک لمپارد را خشنود ساخته است.

به گزارش فوتبالی، چلسی با گل‌های اولیویه ژیرو، میسون مونت و گل به خودی هری مگوایر توانست جواز حضور در فینال FA Cup را بدست بیاورد. فرانک لمپارد در این باره گفت :" نمی‌توانم چیزِ بیشتری از بازیکنانم بخواهم، اخلاقِ کاری و سطحِ عملکرد ما در اوج بود. وقتی آن‌ها سیستم‌شان را تغییر دادند باز هم ما بهتر بودیم. من خیلی به این عملکرد افتخار می‌کنم. ما نمایش بدی مقابل شفیلد یونایتد داشیتم به همین دلیل در روز های گذشته خیلی کار کردیم و بازیکنان شایسته‌ی احترامِ زیادی هستند. آن‌ها باید اعتماد به نفس خود را نشان دهند. ما در این تیم رهبرانی داریم، شما نمی‌توانید آن‌را با دوره‌های دیگر مقایسته کنید اما در این تیم هم رهبرانی داریم. این عملکرد پر از شخصیت بود."

چلسی روزِ چهارشنبه به مصاف لیورپول در آنفیلد می‌رود و پس از آن در استمفوردبریچ میزبانِ ولورهمپتون خواهد بود و بدین ترتیب لیگ را به پایان می‌برد. چلسی روز یکم آگوست در ورزشگاه ومبلی در فینال FA Cup مقابل آرسنال صف آرایی خواهد کرد. فرانک لمپارد در این باره گفت :" ما چند فینال پیش‌رو داریم، دو تا در لیگ و یکی مقابل آرسنال. می‌خواهیم همه چیز را برنده شویم، این سه بازی پیشرفتی را که بدست آورده‌ایم تعریف نمی‌کند اما ما در پایانِ کار هستیم."

1470