توقف رئال مادرید در هفته پایانی لالیگا؛ لگانس سقوط کرد

توقف رئال مادرید در هفته پایانی لالیگا؛ لگانس سقوط کرد

خبرگزاری فوتبالی - بازی رئال مادرید و لگانس در هفته پایانی لالیگا با تساوی دو بر دو به اتمام رسید و بدین ترتیب رئال مادرید بازیهای بعد از قرنطینه خود را بدون شکست به اتمام رساند.

به گزارش فوتبالی ، در هفته پایانی لالیگا رئال مادرید که قهرمانی خود را نهایی کرده بود در یک بازی تشریفاتی و در حالی که به بازیکنانی نظیر کورتوا ، هازارد و واران کلا استراحت داده بود به تساوی دو بر دو رضایت داد. رئال مادرید نمی خواست که عدالت در لالیگا زیر سوال برود و به همین خاطر تا آخرین لحظه برای کسب نتیجه جنگید و در نهایت لگانس سقوط کرد و سلتاویگو در لالیگا ماندنی شد.

با پایان هفته 38 لالیگا، رئال مادرید قهرمان شد، بارسلونا، اتلتیکو و سویا مثل رئال مادرید سهمیه چمپیونزلیگ گرفتند، ویارئال، سوسیه داد و گرانادا سهمیه لیگ اروپا را کسب کردند که آخری به شگفتی فصل تبدیل شد و در عین ناباوری برای اولین بار در تاریخش توانست سهمیه اروپایی را به دست آورد و در نهایت تیم های لگانس، مایورکا و اسپانیول سقوط خود را نهایی کردند و فصل بعد در لالیگا نخواهند بود. کادیز و هوئسکا دو تیمی هستند که صعود خود به لالیگا را نهایی کرده اند و فصل بعد در این لیگ حضور خواهند داشت و تیم سوم نیز در پلی آف مشخص می شود.

4125