دلیل عجیب روبن برای غیبت در اولین تمرین تیم جدیدش

دلیل عجیب روبن برای غیبت در اولین تمرین تیم جدیدش

خبرگزاری فوتبالی - آرین روبن مهاجم باتجربه که با قرارداد بستن با تیم خرونینخن به فوتبال برگشته است، به گفته خودش با نظر کادر پزشکی باشگاه هلندی در اولین جلسه تمرینی حضور پیدا نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، اولین تمرین خرونینخن برای فصل 21-2020 فردا برگزار خواهد شد. بازیکنان در طول هفته گذشته تمرینات مختلفی را پشت سر گذاشتند تا آماده تمرین فردا شوند.  روبن در مصاحبه با وبسایت خرونینخن در این باره گفت :"در ذهنم به حضور در تمرین روز دوشنبه فکر می کردم اما پزشکان به من توصیه کردند که در تمرین حضور پیدا نکنم. دوست داشتم با هم تیمی هایم تمرین کنم اما خیلی مهم است که برای شروع فصل آماده تر باشم. البته این اتفاق چیزی را عوض نمی کند و همچنان روی بازی کردن در تیم خرونینخن تمرکز خواهم کرد."

تمرین روز دوشنبه برای هواداران خرونینخن خیلی جالب بود چرا که می خواستند دوباره عملکرد این بازیکن چپ پای 36 ساله را زیر نظر بگیرند. روبن در ادامه بیان کرد :" درک می کنم که هواداران دوست داشتند که من را  در تمرین ببینم اما کمی باید صبر کنند چرا که هدف نهایی بازی کردن در تیم در شروع فصل است."

بازیکن اسبق رئال مادرید و بایرن مونیخ سه هفته پیش تصمیم گرفت که از بازنشستگی خارج شود تا در تیم شهرش خرونینخن بازی کند. تیمی که معمولا در میانه جدول لیگ هلند جای می گیرد.

4125