چلسی به فینال جام حذفی انگلیس رسید؛ فینال کاملا لندنی

چلسی به فینال جام حذفی انگلیس رسید؛ فینال کاملا لندنی

خبرگزاری فوتبالی - چلسی با پیروزی سه بر یک مقابل منچستریونایتد به فینال جام حذفی انگلیس رسید و در روز یازدهم مرداد در ومبلی رو در روی آرسنال قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد نیز همچون منچسترسیتی از نیمه نهایی جام حذفی انگلیس حذف شد تا نیمه نهایی برای دو غول شهر منچستر خوش یمن نباشد. نیمه اول بازی یونایتد و چلسی بسیار عجیب بود چرا که تقریبا 13 دقیقه وقت اضافه گرفته شد و گل اول بازی نیز توسط ژیرو در دقیقه یازدهم وقت اضافه نیمه اول با هنرنمایی ژیرو به ثبت رسید. مونت در اغاز نیمه دوم گل دوم را زد تا عملا کار منچستریونایتد را یکسره کند. معمولا در فوتبال اواخر نیمه اول و اوایل نیمه دوم بدترین لحظات برای گل خوردن هستند که شیاطین سرخ دقیقا در همین دو لحظه گل خوردند تا بازی را از دست بدهند. داوید دخیا دروازه بان اسپانیایی نیز نمایش چندان جالبی از خود ارائه نداد.

در ادامه، گل به خودی هری مگوایر گرانترین مدافع میانی تاریخ فوتبال باعث شد تا اختلاف به سه برسد و گلزنی برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی در دقیقه 86 نیز چیزی را عوض نکرد تا چلسی آماده تقابل با آرسنال در فینال ومبلی شود و بازی بسیار حساسی در پیش خواهد بود.

4125