سرمربی سابق آرسنال در یک قدمی نیمکت ویارئال

سرمربی سابق آرسنال در یک قدمی نیمکت ویارئال

خبرگزاری فوتبالی - ویارئال به نظر می رسد که بالاخره معمای مربی فصل اینده خود را حل کرده است. اونای امری سرمربی فصل گذشته آرسنال قرار است که جانشین کایخا روی نیمکت ویارئال شود. امری تجربه موفقی در سویا و والنسیا در فوتبال اسپانیا داشته و حالا دوباره می تواند پس از تجربه های نه چندان موفق در آرسنال و پی اس جی، هدایت ویارئال را به عهده بگیرد.

به گزارش فوتبالی، ویارئال و امری پیش از اتمام قرنطینه با هم توافق رسیده بودند و مربی باسکی برای فصل آینده هدایت زیردریایی های زرد را به عهده خواهد داشت. در حقیقت ویارئال و امری با هم پیش قرارداد امضا کرده اند و هر کدام از دو طرف که بخواهند تعهد به قرارداد را بر هم بزنند باید یک و نیم میلیون یورو بپردازند. 

در حقیقت مدیران ویارئال در دوران قرنطینه با امری صحبت کرده بودند و انتخاب وی را یک انتخاب ایده آل و حساب شده می دانند. هر چند که کایخا روی نیمکت ویارئال بعد از قرنطینه نمایش خوبی داشت اما به نظر می رسد که این مربی باید منتظر زندگی جدیدی باشد و با وجود آن که با ویارئال دارد عملا از تیم زردپوش اخراج خواهد شد. مارسلینو، پلگرینی و ارنستو والورده دیگر گزینه های ویارئال بودند اما آنها امری را انتخاب کرده اند و این مربی فصل اینده دوباره به لالیگا باز خواهد گشت.

4125