ترکیب رئال مادرید و لگانس مشخص شد؛ وینیسیوس و آسنسیو کنار بنزما

ترکیب رئال مادرید و لگانس مشخص شد؛ وینیسیوس و آسنسیو کنار بنزما

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب رئال مادرید و لگانس برای بازی هفته 38 لالیگا در حالی اعلام شد که سفیدپوشان در حالی وارد بوتارکه می شوند که قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کرده اند و این بازی حالت تشریفاتی دارد. به همین خاطر زیدان به تعداد قابل توجهی از ستارگانش همچون کورتوا، کارواخال، واران، کروس، مودریچ استراحت داده است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید که برای سی و چهارمین بار قهرمان لالیگا شده برای حفظ روند یازده برد پیاپی در بازی امشب حضور خواهد داشت. البته بنزما که چهار گل تا صدر جدول گلزنان لالیگا و مسی فاصله دارد تلاش خواهد کرد تا برای اولین بار در دوران فوتبالش جایزه پی چی چی را ببرد که البته خیلی سخت و غیرممکن به نظر می رسد. رئال مادرید با این ترکیب در بازی امشب در بوتارکه حضور پیدا می کند: آرئولا، لوکاس وازکز، میلیتائو، راموس، مندی، والورده، کاسمیرو، ایسکو، آسنسیو، بنزما و وینیسیوس. 

در نقطه مقابل لگانس برای بقا همه تلاش خود را خواهد کرد. این مربی با هدایت آخیره باید قطعا رئال مادرید را شکست بدهد و منتظر امتیاز از دست دادن سلتا باشد. ترکیب رئال مادرید بدین شرح است : کوئیار، بوستینزا، جاناتان سیلوا، رسیو، تارین، روسالس، رویبال، سیوواس، آمادو، برایان گیل و مانو.

4125