رسمی؛ سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا از موناکو اخراج شد

رسمی؛ سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا از موناکو اخراج شد

خبرگزاری فوتبالی - موناکو ساعاتی پیش در بیانیه ای اعلام کرد که روبرت مورنو سرمربی اسپانیایی خود را برکنار کرده است. سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا در روز 28 دسامبر هدایت موناکو را به عهده گرفت اما در عرض شش ماه نتوانست این تیم را به اهداف تعیین شده برساند و به همین خاطر تیم فرانسوی حکم اخراج وی را صادر کرد.

به گزارش فوتبالی، اولگ پتروف، نایب رئیس باشگاه موناکو در بیانیه ای اعلام کرد:"مسیر ما خیلی زودتر از حد انتظار از هم جدا شد اما می خواهم از روبرت مورنو به خاطر پذیرش این چالش تشکر کنم. روبرت با کادر فنی خود همه  تلاش خود را انجام داد تا با هیجان و اشتیاق به بهتر شدن تیم کمک کند. در آینده برایش آرزوی موفقیت می کنم."

مورنو از زمان حضور خود در موناکو 13 بازی در همه تورنمنت ها داشته که پنج برد، سه تساوی و سه شکست داشته است. حضور پل میشل اما در سمت مدیریت ورزشی باعث شد تا حکم اخراج وی را صادر کنند. حالا به نظر می رسد که نیکو کوواچ مربی کروات سابق بایرن مونیخ قرار است که هدایت موناکو را برای فصل 21-2020 به عهده بگیرد. کواچ از زمان جدا شدن از بایرن مونیخ بدون تیم بوده و حالا می تواند چالش جدیدی را در لیگ فرانسه داشته باشد.

4125