یووه و اینتر سال‌ها پیش به دنبال جذب اوسیمن بوده‌اند

یووه و اینتر سال‌ها پیش به دنبال جذب اوسیمن بوده‌اند

خبرگزاری فوتبالی - در حالی که بر طبق گزارش‌ها باشگاه ناپولی به طور جدی به دنبال جذب ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای لیل است، یک وکیل معروف ادعا کرده که چهار سال پیش، یوونتوس و اینتر میلان شانس جذبِ این مهاجم را داشته‌اند.

به گزارش فوتبالی، هر چند که طبق شنیده‌ها ناپولی گزینه‌های دیگری مانند سردار آزمون و لوکا یوویچ را هم پیگیری می‌کند اما به نظر می‌رسد که خبر انتقال ویکتور اوسیمن از لیل به ناپولی به زودی رسمی شود. پاتریک باستینلی که یکی از مدیربرنامه‌های معروف در فوتبال ایتالیا است در مورد اتفاقاتی که سال‌ها پیش پیرامون این مهاجم 21 ساله رخ داده‌است، صحبت کرد.

او به گاتزتا دلو اسپورت گفت :" یووه و اینتر به خاطر استعدادیاب های خود شایسته‌ی احترام هستند. من سال‌ها پیش در مورد اوسیمن با فابیو پاراتیچی (مدیر ورزشی یوونتوس) و پیرو آسیلیو (مدیر ورزشی اینتر) صحبت کردم و هر دوی آن‌ها از استعدادی که این بازیکن دارد استقبال کردند. با این حال در آن زمان اوسیمن تنها 17 سال داشت و هنوز پاسپورت اتحادیه اروپا را هم نگرفته بود، بنابر این او نمی‌توانست به یک باشگاه در سری آ بپیوندد و به همین علت این انتقال صورت نگرفت."

گفتنی است که اوسیمن کارِ خود را در فوتبال اروپا از سال 2017 در باشگاه وولفسبورگ آغاز کرد و پس از طی دوران قرضی در باشگاه شارلوا، به لیل پیوست.

1470