رقابت ناپولی با میلان برای جذب لوکا یوویچ

رقابت ناپولی با میلان برای جذب لوکا یوویچ

خبرگزاری فوتبالی - به ادعای رسانه‌های اسپانیایی، ناپولی با وکیلِ لوکا یوویچ دیدار کرده است و بدین ترتیب رقابت خود را با میلان برای جذب این بازیکن صرب رسما آغاز نموده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که نام هایی مانند ویکتور اوسیمن (مهاجم نیجریه‌ای لیل) و سردار آزمون پیرامون ناپولی مطرح می‌شود اما به نظر می‌رسد که باشگاه ایتالیایی به دنبال جذب مهاجم رئال مادرید است. یوویچ در رئال فصل بسیار بدی را داشته است و جدایی او از باشگاه اسپانیایی محتمل به نظر می‌رسد، او تابستان گذشته با رقم 60 میلیون یورو به رئال پیوست اما فقط دو گل برای کهکشانی ها به ثمر رساند و زیدان اعتقادی به او نداشت.

البته نام باشگاه های دیگری مانند چلسی و لستر سیتی نیز پیرامون لوکا یوویچ به گوش می‌رسد و میلان هم به دنبال خرید قرضی یوویچ است تا او را با آنته ربیچ که قبلا در آینتراخت فراکفورت با او هم‌تیمی بوده است، دوباره هم‌بازی کند. رقمِ پیشنهادی این باشگاه ها 50 میلیون یورو بوده است.

در هر صورت طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی، فالی رمضانی مدیر‌برنامه‌ی لوکا یوویچ با باشگاه ناپولی ملاقات کرده است. وکیلی که ناپولی را به خوبی می‌شناسد چرا که در حال حاضر مدیر‌برنامه‌ی کالیدو کولیبالی و نیکولا ماکسیموویچ، دیگر بازیکنانِ ناپولی، نیز هست.

1470