حدادی‌فر: داور بازی ما و ماشین‌سازی در حد محلات هم نبود

حدادی‌فر: داور بازی ما و ماشین‌سازی در حد محلات هم نبود

خبرگزاری فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: از مسئولان می‌خواهم که هرچه زودتر به اینگونه داوری‌ها رسیدگی کنند چون از نظر من این داور در حد لیگ محلات هم نبود.

به گزارش فوتبالی به نقل از میزان، قاسم حدادی‌فر در خصوص شکست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل ماشین‌سازی تبریز و حواشی مربوط به داوری این بازی، اظهار داشت: حاشیه‌های دیدار ما مقابل ماشین‌سازی بسیار عجیب بود. بعد از این همه سال حضور در فوتبال حرفه‌ای، تا الان چنین چیزی ندیده بودم.

وی افزود: داور از همان ابتدای بازی با سوت‌هایی که زد تمرکز ما را به‌هم ریخت. تا الان داور به این ضعیفی در فوتبال ندیده بودم. نگرفتن دو گل سالم ما در این بازی و اخراج من جزو شاهکار‌های او در این مسابقه بود. داور و کمک‌های او بسیار ضعیف عمل کردند. داور با کارت قرمزی که به من داد، من را از بازی بعدی تیمم که بسیار هم بااهمیت است، محروم کرد.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم کسی تا به حال دیده باشد که من درباره داوری صحبت کرده باشم، ولی با تمام احترامی که برای داوران قائل هستم، داور بازی ما مقابل ماشین‌سازی خیلی ضعیف کار و من را هم بدون دلیل اخراج کرد تا بازی مهم با فولاد خوزستان را از دست بدهم. از مسئولان می‌خواهم که هرچه زودتر به اینگونه داوری‌ها رسیدگی کنند. از نظر من این داور در حد لیگ محلات هم نبود.

حدادی‌فر در پایان خاطرنشان کرد: شکست مقابل ماشین‌سازی پیروزی خوب ما مقابل شاهین شهرداری بوشهر را خراب کرد. با این شرایط کرونایی ما به سختی تمرینات و مسابقات را انجام می‌دهیم، اما به راحتی حق ما خورده می‌شود.

9697