آمار روز؛ وقتی ژائو فلیکس جا پای آگوئرو می‌گذارد

آمار روز؛ وقتی ژائو فلیکس جا پای آگوئرو می‌گذارد

خبرگزاری فوتبالی – آمار نشان می‌دهد فلیکس خیلی هم در اتلتیکو مادرید ناموفق نبوده است.

به گزارش فوتبالی، شکی نیست که اولین فصل حضور ژائو فلیکس در اتلتیکو مادرید با موفقیتی عظیم توام نشد و همه انتظار داشتند خرید ۱۲۷ میلیون یورویی روخی بلانکو که تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌دید بهتر کار کند. هم مدیران باشگاه و هم هواداران اتلتیکو امیدوار بودند تا فلیکس فصلی موفق را در واندامتروپولیتانو بگذراند اما این بازیکن ۲۰ ساله ۴ بار مجروح شد تا نتواند به آن ستاره مد نظر همه تبدیل شود. البته با بررسی آمار وی می‌توان امیدوار بود او آینده خوبی در اتلتیکو داشته باشد.

فلیکس امسال مقابل ویارئال و اوساسونا نمایش‌های تاثیرگذاری انجام داد و آمار نشان می‌دهد این بازیکن پرتغالی بهتر از اولین فصل آگوئرو در اتلتیکو مادرید کار کرده است. آگوئرو هم مانند فلیکس هنگامی که سن کمی داشت به اتلتیکو پیوست و تقریبا پستی شبیه به فلیکس داشت. او در فصل ۰۷-۲۰۰۶ تنها ۶ گل برای اتلتیکو به ثمر رساند و ۳۸ بار هم برای این تیم به میدان رفت. فلیکس هم تا امروز ۶ گل زده و می‌تواند حتی آمار خود را بهتر کند زیرا این تعداد گل را در ۲۶ بازی به ثمر رسانده است.

اتلتیکو مادرید همچنان اطمینان خود را به فلیکس از دست نداده و می‌خواهد پای او بایستد زیرا امضای قرارداد با فلیکس یک پروژه بلند مدت است اما آن‌ها قصد دارند با میدان دادن بیشتر به فلیکس و بها به او در لیگ قهرمانان، فشار ایجاد شده را کم کنند تا او به همان ستاره مدنظر هوادران تبدیل شود.

1101