سیمئونه : در این تابستان نقل و انتقالات بزرگی صورت نخواهد گرفت

سیمئونه : در این تابستان نقل و انتقالات بزرگی صورت نخواهد گرفت

خبرگزاری فوتبالی - این روز ها شایعات زیادی در مورد اینکه اتلتیکو مادرید به دنبال جذب نیکلاس تاگلیافیکو، مدافع آرژانتینی آژاکس، است به گوش می‌رسد اما دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید مواضع خود را در مورد پنجره نقل و انتقالات تابستانی مشخص کرده است.

به گزارش فوتبالی، سیمئونه که تیمش در این فصل نتوانست مدعی قهرمانی لالیگا باشد اما با قرار گرفتن در جایگاه سوم سهمیه فصل بعد چمپیونزلیگ را بدست آورد، گفت :"ما به طور مداوم با آنخل خیل (مدیر اجرایی اتلتیکو مادرید) و آندره‌آ برتا (مدیر ورزشی اتلتیکو مادرید) در مورد آنچه که می‌خواهیم و آنچه که انتظار داریم صحبت می‌کنیم. ما می‌دانیم که به دنبال چه هستیم و یک تیمِ در حال رشد هستیم، بازیکنان جدیدی داریم که‌ می‌توانند فصل آینده در این تیم بازی کنند. مطمئنا در این پنجره نقل و انتقالات، حرکات بزرگی صورت نخواهد گرفت. تیمی که پایه‌ای مستحکم داشته باشد، می‌تواند از یک سال تا سال دیگر ثبات خود را در تمامی رقابت‌ها حفظ کند."

سیمئونه در پاسخ به اینکه آیا تیمِ او بهترین شکلِ خود را در تمام فصل داشته است، پاسخ داد :"وقتی که تیم برنده می‌شود مربی خیلی خوب است و وقتی که تیم می‌بازد مربی خیلی بد می‌شود و وقتی که بازیکنان مصدوم می‌شوند، تقصیرِ پزشک و مربیان است. این تیم در قرنطینه خیلی خوب آماده شد. ما به بهترین روش برگشتیم. تقریبا در هر بازی ترکیب را عوض می‌کردیم، به خصوص در ابتدا که در هر بازی شش یا هفت بازیکن را تغییر می‌دادیم اما بعد تغییر را کمتر کردیم چرا که بازیکنان توانش را نداشتند، چه وقتی که از ابتدا در ترکیب بودند و چه وقتی که از روی نیمکت به میدان می‌رفتند."

1470