دنی آلوز: نیمار دوباره بارسلونا را به تیمی بزرگ تبدیل خواهد کرد

دنی آلوز: نیمار دوباره بارسلونا را به تیمی بزرگ تبدیل خواهد کرد

خبرگزاری فوتبالی - دنی آلوز بازیکن اسبق بارسلونا اعتقاد دارد که راهکار حل مشکلات بارسلونا بازگرداندن نیمار است.

به گزارش فوتبالی، دنی آلوز مدافع اسبق یوونتوس و پاریسن ژرمن در مصاحبه با رادیو کاتالونیا گفت:" اگر بارسلونا زودتر از این به سراغ نیمار نرفته به خاطر کدورت های گذشته بوده است اما می دانند که او می تواند خیلی به مسی کمک کند و دوباره بارسلونا را به تیمی بزرگ دنبال کند. فوتبال هر بار متعادل تر می شود و به همین خاطر با وجود آن که مسی، نیمار یا رونالدو وجود  دارند، رقابت در تیم ها متعادل تر می شود. وقتی نیمار و مسی را داشته باشی مثل این است که با سیزده بازیکن بازی می کنی اما به یک تیم نیاز است."

بازیکن برزیلی در ادامه صحبت هایش گفت :" نیمار به بارسلونا باز خواهد گشت... من به او فقط یک توصیه داده ام و ان هم این است که به بارسلونا برگردد. پیشنهاد بسیار بزرگی از رئال مادرید داشت و به او گفتم که اگر پول می خواهد، به رئال مادرید برود و اگر می خواهد شاد باشد، باید به بارسلونا برود."

از سویی آلوز گفت که بارسا هر چه زودتر باید ماندن مسی را نهایی کند. لئو فقط یک سال دیگر قرارداد دارد. آلوز گفت:" مسی پرچمدار این تیم است. اشتباه بزرگی است اگر اجازه رفتنش صادر شود. باید نام نیوکمپ را عوض کنند و اسم مسی را به جای آن بگذارند. برای این که چیزهایی به دست بیاوری باید مورد حمایت باشی و فعلا برای مسی این اتفاق رخ نداده است."