گزینه جدید بارسلونا برای جانشینی ستین: لورن بلان

گزینه جدید بارسلونا برای جانشینی ستین: لورن بلان

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می رسد که کیکه ستین مربی کاتالان هر روز به اخراج از بارسلونا نزدیک تر می شود. بارسا  فعلا مذاکره ای برای جانشین وی نداشته است اما هر روز گزینه های جدیدی مطرح می شوند. فعلا گزینه های زیادی هم مطرح نیستند چرا که سال 2021 سال انتخابات و برنامه ها برای کاندیداهای جدید ریاست بارسلوناست. اولین گزینه ای که برای جانشینی ستین مطرح شده، گارسیا پیمینتا سرمربی تیم رزروهای بارسلوناست که می تواند به عنوان مربی موقت و تا پایان لیگ قهرمانان سرمربی بارسا باشد.

به گزارش فوتبالی، چند هفته ایست که نام لورن بلان مدافع اسبق تیم ملی فرانسه هم حول نیمکت بارسلونا مطرح می شود. این مربی به تازگی با ژرژ مندس وکیل سرشناس پرتغالی قرارداد بسته است. این وکیل پرتغالی نیز که یکی از مشهورترین های دنیا در پست خودش است رابطه خوبی با بارسلونا دارد چرا که در حال حاضر سمدو به عنوان یکی از موکلانش در بارسا حضور دارد. البته مندس، بلان را به والنسیا که به دنبال مربی می گردد هم پیشنهاد داده است. این مربی فرانسوی در حال حاضر پیشنهاد حضور در فنرباغچه و یک تیم اماراتی را ترک کرده چرا که می خواهد در سطح اول فوتبال اروپا به مربیگری ادامه بدهد.

بلان تجربه حضور در بوردو، تیم ملی فرانسه و پی اس جی را دارد اما از سال 2016 مربیگری کرده است. او سابقه یک فصل بازی کردن در بارسلونا را دارد و با جو نیوکمپ آشناست. البته مشکل این جاست که بلان فردی نیست که بخواهد به عنوان مربی موقت روی نیمکت بارسا بنشیند و انتظار قرارداد طولانی مدت را خواهد داشت.