«سگرت» سرمربی جدید تیم ملی فوتبال افغانستان؛ 6 نوامبر موعد عقد قرارداد

«سگرت» سرمربی جدید تیم ملی فوتبال افغانستان؛ 6 نوامبر موعد عقد قرارداد

سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان خبر داد

«سگرت» سرمربی جدید تیم ملی فوتبال افغانستان؛ 6 نوامبر موعد عقد قرارداد

سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان گفت: «پیتر سگرت» اهل کرواسی از سوی این فدراسیون به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال افغانستان انتخاب و بزودی با وی قرارداد را امضا می‌کنیم.

«سیدعلی کاظمی» سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان در گفت‌وگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، اعلام کرد: «پیتر سگرت» کرواسی تبار از سوی این فدراسیون به عنوان سرمربی جدید تیم ملی برگزیده شده است.

وی افزود: این سرمربی کروات پس از برکناری «اسلاون اسکلزیچ» آلمانی مسئولیت رهبری تیم ملی فوتبال افغانستان را به عهده گرفته و قرار است روز 6 نوامبر برای عقد قرارداد وارد کابل شود.

وی تأکید کرد: تیم ملی فوتبال افغانستان در تاریخ 12 نوامبر با تیم ملی فوتبال کامبوج در «تهران» مسابقه دارد و قرار است سگرت در تاریخ 8 نوامبر به تهران سفر کند.

وی با بیان اینکه تهران نخستین سفر خارجی سگرت به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان خواهد بود، تأکید کرد: وی تا پایان مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 تیم ملی را همراهی خواهد کرد.

کاظمی تصریح کرد: تاکنون مدت قرارداد با وی مشخص نشده و در زمان حضور سگرت در کابل و انعقاد قرارداد این موضوع مشخص خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی جدید تیم ملی فوتبال 49 سال سن دارد و پیش از این به عنوان سرمربی تیم ملی گرجستان و تیم‌های فوتبال «بوخوم» و «دویسبورگ» آلمان مشغول بکار بوده است.