زیدان هواداران رئال مادرید را نگران کرد: نمی‌دانم در آینده چه خواهد شد

زیدان هواداران رئال مادرید را نگران کرد: نمی‌دانم در آینده چه خواهد شد

خبرگزاری فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید پس از قهرمانی لالیگا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی پایانی لالیگا مقابل لگانس حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، زیدان در این کنفرانس مطبوعاتی با تردید در مورد آینده اش صحبت کرد و گفت که شاید از رئال مادرید جدا شود تا هواداران را نگران کند. زیزو گفت:" در رئال مادرید خوشحال هستم، قرارداد دارم اما هیچ کسی نمی داند که در آینده چه خواهد شد. به همین خاطر خودم را محدود به کار خودم می کنم. قبلا گفته بودم که قرار نیست 20 سال در این جا مربیگری کنم. قبلا یک بار از رئال مادرید جدا شدم و شاید دوباره این اتفاق رخ بدهد. به کار خودم نمره نمی دهم چرا که این وظیفه کارشناسان و خبرنگاران است. من با آرامش کار خودم را می کنم، در بهترین باشگاه دنیا حضور دارم و با بهترین بازیکنان کار می کنم. بقیه مسائل به من مربوط نیست. نمی توانم شرایط فعلی را با دوران بازی خودم مقایسه کنم چرا که 20 سال بازی کردم در حالی که فقط 4-5 سال است که مربیگری می کنم."

زیدان در سال 2018 بعد از سومین قهرمانی پیاپی اروپا به شکلی ناگهانی از رئال مادرید جدا شد و به همین خاطر هواداران رئال مادرید نگران هستند که او دوباره بخواهد در اوج جدا شود. مربی فرانسوی در رئال مادرید یازده جام کسب کرده است که فقط سه جام تا میگل مونیوز، رکورد دار تاریخ رئال مادرید فاصله دارد.