لیست رئال مادرید مقابل لگانس مشخص شد؛ بیل و هازارد خط خوردند

لیست رئال مادرید مقابل لگانس مشخص شد؛ بیل و هازارد خط خوردند

خبرگزاری فوتبالی - گرت بیل بازیکن ولزی پس از شش نیمکت نشینی پیاپی از لیست رئال مادرید برای بازی پایانی لالیگا مقابل لگانس خط خورد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید که قهرمانی خود را در لالیگا قطعی کرده فردا شب برای کسب یازدهمین پیاپی به مصاف لگانسی می رود که برای بقا به کسب پیروزی مقابل رئال مادرید نیاز دارد. خامس رودریگز کلمبیایی همچنان به خواست خودش از لیست خط خورده است. خامس قصد جدایی دارد و از زیدان خواسته تا دیگر او را در لیست قرار ندهد. از سویی مارسلو و هازارد نیز به علت مصدومیت در لیست حضور ندارند. زیدان از کل 22 بازیکن آماده خود در لیست استفاده کرده است و هیچ محصول آکادمی در لیست حضور ندارد. کورتوا به اعتماد زیاد در بازی تشریفاتی برای رئال مادرید استراحت خواهد کرد تا آلفونس ارئولا دروازه بان ذخیره تیم شانس بازی کردن را پیدا کند. به هر صورت این بازی روی کاغذ برای رئال اهمیت چندانی ندارد اما شاید یکی از جذابیت هایش تلاش بنزما برای آقای گلی باشد.

لیست رئال مادرید برای بازی یکشنبه شب مقابل لگانس بدین شرح خواهد بود:کورتوا، آرئولا، آلتوبه، کارواخال، میلتیائو، راموس، واران، ناچو، مندی، کروس، مودریچ، کاسمیرو، والورده، ایسکو، لوکاس وازکز، بنزما، یوویچ، آسنسیو، براهیم، ماریانو، وینیسیوس و رودریگو گوئس.