جیدون سانچو : صحبت درباره آینده دشوار است

جیدون سانچو : صحبت درباره آینده دشوار است

خبرگزاری فوتبالی - جیدون سانچو، وینگر انگلیسی دورتموند که از او به عنوان یکی از ستارگان آینده‌ی فوتبال نام‌برده می‌شود، در مورد شایعاتی که پیرامون جدایی او از دورتموند و پیوستن به غول های فوتبال انگلیس وجود دارد واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، سانچو که شایعاتی مبتنی بر تمایل منچستریونایتد و لیورپول برای جذبش به گوش می‌رسد، در تازه ترین مصاحبه‌اش گفت :"نمی‌دانم چه چیزی باید بگویم، صحبت کردن در این باره سخت است چرا که این آینده است. شما هرگز نمی‌دانید که چه اتفاقی قرار است رخ دهد، بنابر این منتظر می‌مانیم و صبر خواهیم کرد تا ببینم چه می‌شود."

جیدون سانچو در مورد جان بارنز، ستاره سال‌های دور لیورپول گفت :"پدر من هوادارِ بزرگِ جان بارنز بود. او ویدئو های زیادی از او در خانه داشت و من قبلا آن‌ها را زیاد نگاه می‌کردم."

ستاره انگلیسی درباره رونالدینیو نیز گفت :" من قبلا در یوتیوب به رونالدینیو نگاه می‌کردم و او یک اتفاق بزرگ برای من بود، کار هایی انجام می‌داد که هیچکس قادر به انجامش نبود و همین باعث شد که من او را خیلی دوست داشته باشم. من طرفدارِ تیمی نبودم برای همین بسیاری از بازیکنان بزرگ را مانند بت می‌پرستیدم!"

گفتنی است که جیدون سانچو در سال 2017 از منچسترسیتی جدا شد و به دورتموند پیوست و عملکرد خوبی در تیمِ آلمانی داشته است.

1470