سرمربی سابق بایرن مونیخ در یک قدمی نیمکت موناکو؛ اخراج مورنو قطعی شد

سرمربی سابق بایرن مونیخ در یک قدمی نیمکت موناکو؛ اخراج مورنو قطعی شد

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می رسد که روبرت مورنو سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا دیروز در بازی مقابل سیرکل بروژ برای آخرین بازی روی نیمکت نشست. نشریه اکیپ گزارش داده است که اخراج مورنو از تیم ملی اسپانیا قطعی شده است. 

به گزارش فوتبالی، مورنو چند ماه پیش و پس از استعفا از تیم ملی اسپانیا هدایت موناکو را به عهده گرفته بود و حالا خیلی زودتر از حد انتظار این تیم را ترک می کند. مدیران موناکو در هفته های اخیر به برکناری مورنو فکر می کردند. پل میشل، مدیر ورزشی این تیم از نتایج تیم فرانسوی زیر نظر  مورنو راضی نبود و به همین خاطر تصمیم گرفت که برای فصل آینده مربی جدیدی را انتخاب کند.در حقیقت مورنو نتوانست آن طور که باید و شاید بازی دلخواه خود را در موناکو پیاده کند. او از دوازده بازی فقط پنج برد کسب کرد و نتوانست سهمیه اروپایی را کسب کند.

از سویی به نظر می رسد که نیکو کوواچ سرمربی کروات اسبق بایرن مونیخ قرار است که هدایت موناکو را به عهده بگیرد. این مربی در میانه فصل گذشته از سمتش برکنار شد و جای خود را به هانسی فلیک داد. به هر صورت موناکو به عنوان یکی از تیم های ریشه دار فوتبال فرانسه در نظر دارد که با انرژی مضاعفی در فصل اینده حضور پیدا کند.