صفیری: فردا قضاوت بازی ذوب آهن و ماشین سازی را بررسی می‌کنیم

صفیری: فردا قضاوت بازی ذوب آهن و ماشین سازی را بررسی می‌کنیم

خبرگزاری فوتبالی- رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: قرار است فردا نشست کمیته داوران برای رسیدگی به اتفاق‌های مسابقه ذوب آهن و ماشین سازی برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، عملکرد ضعیف تیم داوری بازی ذوب آهن و ماشین سازی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر با حواشی مختلفی همراه بود و در فضای مجازی شائبه‌هایی درباره محمد حسین ترابیان، داور وسط این بازی مطرح شد.

بلافاصله پس از اتمام این دیدار سایت رسمی فدراسیون فوتبال از تشکیل جلسه فوری برای آنالیز عملکرد داوران به دستور مهدی نبی، دبیرکل فدراسیون خبر داد اما پس از گذشت 2 روز تاکنون خبری درباره جزئیات جلسه مذکور روی این سایت قرار نگرفته است.

اسماعیل صفیری در گفت و گویی درباره زمان قطعی برگزاری جلسه ویژه برای رسیدگی به اشتباهات داوری دیدار مذکور اظهار داشت: قرار است فردا نشست کمیته داوران برای رسیدگی به اتفاق‌های مسابقه ذوب آهن و ماشین سازی برگزار شود. هر تصمیمی هم در این جلسه بگیریم از طریق سایت رسمی فدراسیون اطلاع رسانی می کنیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره شائبه‌های مطرح شده نسبت به محمد حسین ترابیان گفت: هیچ تردیدی روی سلامت داوران ایرانی وجود ندارد و از نظر من ترابیان هم سمت مسائلی که در فضای مجازی مطرح شده است نمی رود. با این وجود پس از برگزاری جلسه اطلاع رسانی لازم درباره برخورد با اشتباهات وی را انجام می دهیم.

7655