لوئیس ساها : برونو فرناندز و پوگبا می‌توانند مارسیال را به یک قاتل بدل کنند

لوئیس ساها : برونو فرناندز و پوگبا می‌توانند مارسیال را به یک قاتل بدل کنند

خبرگزاری فوتبالی - لوئیس ساها معتقد است که آنتونی مارسیال با کمک پل پوگبا و برونو فرناندز می‌تواند تبدیل به یک مهاجمِ "قاتل" شود.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سابق منچستریونایتد در مصاحبه‌ای با وبسایت رسمی باشگاه منچستریونایتد در مورد مارسیال گفت :"او بازیکنی است که من را به عنوان یک هوادار و بازیکنِ سابق هیجان زده می‌کند. من در آن جایگاهی که اکنون آنتونی مارسیال شماره‌ی 9 را بر تن می کند بوده‌ام و فشاری که پشت سر اوست را می‌فهمم اما واکنشی که او به قضیه داشته‌است را دوست دارم، تمایلِ او به استفاده از روش های مختلف به مدافعان آسیب رساند. او همچنین دارای کیفیتی است که می‌تواند بیش از 25 گل به ثمر برساند و وقتی که گل‌های او را می‌بینید، می‌فهمید که همه نمی‌توانند این کار را انجام دهند."

ساها در ادامه درمورد مارسیال گفت :"من فقط یک هوادارِ بزرگ او هستم و آرزو می‌کنم که به طور مداوم این سطح را داشته باشد و حتی به جایگاه‌های بالاتر برسد زیرا او پتانسیل زیادی دارد. ممکن است مردم تصور کنند که این فرمِ عالیِ اوست اما من مطمئن نیستم زیرا وقتی به او دقت می‌کنید، متوجه می‌شوید که او غریزه‌ی قاتلِ خود را ارتقا داده است. ما همیشه می‌خواهیم به دنبالِ پیشرفت باشیم، من هم همینطور بوده‌ام."

لوئیس ساها درمورد نقشِ برونو فرناندز و پل پوگبا گفت :"شما اکنون بازیکنی مانند برونو فرناندز را دارید که در خط هافبک می‌خواهد پل پوگبا را از نظر خلاقیت به چالش بکشد و این می‌تواند به قاتل شدنِ مارسیال کمک کند. تصور کنید که به عنوان مهاجم چقدر باید دقیق باشید زیرا توپ با یک لمس از سوی فرناندز می‌تواند به سوی شما بیاید، درمورد پوگبا هم همین طور است بنابر این شما باید راهی پیدا کنید تا همیشه در فضای مناسب قرار بگیرید و به نظرم این تنها چیزی است که مارسیال در آن نیاز به بهبود دارد زیرا بازیکنانِ اطرافِ او بسیار ماهر هستند."

1470