عکس / استقبال باشکوه از بیلسا در تمرین امروز لیدز به مناسبت صعود

عکس / استقبال باشکوه از بیلسا در تمرین امروز لیدز به مناسبت صعود

خبرگزاری فوتبالی - بازیکنان لیدز یونایتد در تمرین صبح امروز و پس از قطعی شدن صعود این تیم به لیگ برتر در فصل آینده با خوشحالی از سرمربی خود استقبال کردند.
به گزارش فوتبالی، دوری ۱۶ ساله لیدز که در این مدت بارها در آستانه بازگشت به لیگ برتر نیز قرار گرفته بود، سرانجام پایان یافت. شب گذشته وست برومویچ شکستی ناباورانه برابر هادرسفیلد را پذیرا شد تا بازیکنان لیدز تا نیمه‌های شب به جشن و پایکوبی بپردازند. اما ساعاتی پس از آواز خواندن و جشن گرفتن با هواداران، ستارگان لیدز به زمین تمرین خود رفتند تا به شکلی احساسی از مارسلو بیلسا، سرمربی خود، استقبال کنند.
فصل برای لیدز علیرغم قطعی شدن صعود آنها به لیگ برتر ادامه دارد و آنها حالا برای کسب عنوان قهرمانی چمپیون شیپ تلاش می کنند و روز شنبه به مصاف دربی خواهند رفتند.


لوک آیلینگ تصاویر لحظه ورود بیلسا به تمرین و خوشامدگویی بازیکنانش به او را ضبط کرده و در شبکه های اجتماعی قرار داد. تعداد زیادی از بازیکنان نام او را فریاد می زدند و سپس یکدیگر را در آغوش گرفتند. شب گذشته نیز تعدادی از هواداران در مقابل منزل این مربی حضور پیدا کرده و به تشویق او پرداخته بودند. امروز نیز هواداران در بیرون از ساختمان تمرین حضور داشتند و بیلسا برای قدردانی از آنها دستی تکان داد و به شوخی در خطاب به آنها که به صورت مداوم تشکر می‌کردند گفت که انگلیسی صحبت نمی کند. او به شیوه رایج دوران کرونا با آنها دست داد و با سه کودک عکس گرفت.

۱۸۱۱