سورپرایز اسکوچیچ از لندن می‌آید؟

سورپرایز اسکوچیچ از لندن می‌آید؟

خبرگزاری فوتبالی- رایان تفضلی. این نامی است که به احتمال زیاد در طی هفته‌های آینده بیشتر خواهید شد.

به گزارش فوتبالی، با وجود مدافعانی مثل مرتضی پورعلی‌گنجی، مجید حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و حتی شجاع خلیل‌زاده - که گفته شده به تیم ملی دعوت خواهد شد- گویا اسکوچیچ باز هم به دنبال یک مدافع وسط دیگر می‌گردد و به همین دلیل است که در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرده عملکرد 2 لژیونر ایرانی در خط دفاعی را زیر نظر گرفته است.

به نظر می‌رسد یکی از این دو لژیونر، رایان تفضلی است. بازیکنی که طی این سالها و در مقاطع مختلف نامش برای حضور در تیم ملی مطرح بوده و طبق اخباری که در روزهای گذشته منتشر شده، اسکوچیچ به دستیارانش گفته عملکرد این بازیکن 28 ساله را زیر نظر بگیرند.

تفضلی 28 ساله که متولد انگلیس است، فیزیکی بسیار خوب دارد و با قد 196 سانتی‌اش می‌تواند برنده اکثر جدال‌های هوایی باشد.

او در حال حاضر با هال سیتی در لیگ دسته اول انگلیس حضور دارد و در فاصله 2 هفته تا پایان این رقابتها، یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود.

رایان که پدری ایرانی دارد تا امروز به کشور پدری‌اش سفر نکرده منتهی کاملا برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می کند. او سالها قبل و زمانی که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بود در مصاحبه‌ای با سایت انگلیسی زبان پرشین فوتبال اعلام کرد بازی در تیم ملی ایران برایش افتخار است و به عنوان یک مدافع که در فوتبال فیزیکی جزیره پرورش پیدا کرده، این قابلیت را دارد که گلهای زیادی به ثمر برساند.

رایان البته در رقابتهای این فصل فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده و در این 44 هفته، فقط در 13 بازی برای تیمش به میدان رفته و حالا باید دید با این آمار، می‌تواند نظر مثبت کادر فنی جدید تیم ملی را جلب کند یا نه.

توضیح فوتبالی: هدف از نوشتن این مطلب تبلیغ رایان تفضلی نیست اما چون اسم او طی روزهای گذشته و در رسانه‌های مختلف به عنوان گزینه حضور در تیم ملی مطرح بوده، تصمیم گرفتیم درباره‌اش گزارشی بنویسیم.

1984