شایعات گسترده پس از عصبانیت مسی؛ آینده او در کدام باشگاه رقم می‌خورد؟

شایعات گسترده پس از عصبانیت مسی؛ آینده او در کدام باشگاه رقم می‌خورد؟

خبرگزاری فوتبالی – مسی اصلا از شرایطش در بارسلونا راضی نیست و گمانه زنی‌ها درباره آینده او هر روز بیشتر از پیش شنیده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا جدال قهرمانی لالیگا را به رئال باخت تا مسی پس از تساوی با اوساسونا مثل یک آتش فشان فوران کند و بگوید: ما تیم نامنظم و سرگردانی هستیم. این بازی خلاصه‌ای از فصل ما بود.
مسی هنوز قراردادش با بارسلونا را تمدید نکرده و هر روز شایعات زیادی درباره جدایی او مطرح می‌شود. حالا سوال اینجاست اگر مسی بخواهد جدا شود چه گزینه‌هایی پیش روی دارد. سایت وان فوتبال به بررسی گزینه‌های پیش روی مسی پرداخته.


دیدار مجدد با رئیس
سیتیزن‌ها می‌خواهند در فصل نقل و انتقالات قوی ظاهر شوند و بازهم دست به جیب شوند. حضور پپ در این باشگاه می‌توان مسی را برای پوشیدن پیراهن آبی این تیم وسوسه می‌کند زیرا این مربی اسپانیایی قادر است خط حمله مخوفی شامل مسی و آگوئرو تشکیل دهد.


بازی در کنار دوست سابق
همه تصور می‌کردند صحبت این روزها پیوستن نیمار به بارسلونا باشد اما با توجه به شرایط اخیر، حالا مهم‌ترین اتفاق می‌تواند پیوستن مسی به پاریسن ژرمن باشد! هر تیمی دوست دارد مسی را در احتیار داشته باشد اما آیا مسی هم دوست دارد به بهانه حضور در کنار نیمار پیراهن پاریسی‌ها را بر تن کند؟


یوونتوس پر از اسطوره‌ می‌شود
تصور کنید مسی ۳۳ ساله و رونالدوی ۳۵ ساله در یک تیم حضور پیدا کنند. آن وقت یوونتوس بدون هیچ شکی پربیننده‌ترین بازی‌ها را انجام خواهد داد. حضور مسی در کنار رونالدو شاید آرزوی هر فردی باشد که به فوتبال علاقه مند است اما سوال اینجاست این دو اگر در یک تیم باشند، ضربات ایستگاهی را چه کسی خواهد زد؟


بازگشت به کودکی
مسی گفته: رویای کودکی من بازی در نیولز اولد بویز است. نمی‌دانم می‌توانم این آرزو را برآورده کنم یا خیر زیرا تصمیم با من نیست. من ۳ فرزند دارم و شرایط زندگی باید برای آن‌ها فراهم باشد.
نیولز اولد بویز تیمی است که مسی در آن فوتبال خود را آغاز کرد و حتی علاقه‌اش به آن بیشتر از علاقه به بارسلوناست اما باید دید خانواده او راضی به این تصمیم می‌شود یا خیر.
هرچند که در ابتدا باید منتظر تصمیم مسی بود. او به فکر جدایی از بارسلونا است.

1101